Satriani, szerintem senki számára nem kérdéses, hogy a kg/LE és a kg/Nm adatot együtt kell nézni
Na, de álljon meg a menet. Itt csúcsteljesítményről, meg -nyomatékról beszélünk, miközben a mindennapi autózásban közel sem mindig használjuk ezt ki - különösen a benzinesnél nem - akkor most mi lesz? Elő a nyomaték-, és teljesítménygörbékkel!!!
Ugyan már, music. A csúcsteljesítményből és -nyomatékból egész jól lehet következtetni arra, hogy hogy megy az adott autó. Egyébként sem értem a hozzászólásaidat a témában. Senki nem beszélt lámpától gyorsulásról meg ilyen hülyeségekről. Senki nem beszélt arról, hogy ne lehetne túlélni az autózást egy gyengébb autóban. Ezek olyan frankó kis vitaszító reakciók
...
Arról beszéltem, és akárhogyan is forgatjátok, akkor is nekem van ebben igazam, hogy az erőtartalék, egy meglehetősen széles skálán belül,
nem fölösleges. Ezt úgy kb. minden, vezetéstechnikával többé-kevésbé hivatásszerűen foglalkozó szakember elismeri. Az, hogy gyengébb autóval is lehet közlekedni, mindezt
nem cáfolja. Az, hogy néhány felelőtlen és/vagy éretlen emberre rossz hatással van az erős autó, mindezt szintén
nem cáfolja. Pofon egyszerű dologról van egyébként szó. Már bocs, de egy hülyeséget ragoztok, úgy leginkább a vita kedvéért
... Én a magam részéről befejeztem.