Amikor másfél éve megvettem az autót, írtam, hogy szerintem túl nagy a szélzaj... a múlt héten egy amerikai lexus fórumban olvastam, hogy ott is pár embernek zajos a lexus, amit 4db le nem dugózott nyílás okozott nekik az első kerekek mögött. A kinti toyota márkaszervizeknek is végig kéne csinálni az átadás előtti procedúrát, amiben ezen dugók beépítése és az ajtók utánállítása is benne van (többek között persze). Gondolom, hogy anno a rommá alkudott ár miatt "tettek nagyot" erre a checklist-re. Naszóval alánéztm egy tükörrel a camry-nak és persze nem voltak benne a gumidugók, így a gördülési zaj szinte csillapítatlanul felhallatszott a kasztniba, nagy sebességnél meg szépen süvített a szél a lyukakon át valahova, ami bent az amúgy halk autóban tajga szeleként süvített. A nyílások környékét szeszes vattával lepucoltam, majd öntapadós aluszalaggal leragyasztottam, ami brutálisan zár, ezután öntapadós gumiszalagot is nyomtam rá plusz hangszigetelésként. Azóta hulla csend van az autóban
Ahogy nézem, a vezetőoldali ajtót még be kell álítani, de az már gyerekjáték.
Teszek fel képeket, hátha másnál is előfordult ez.
Érdekelne engem is, hogy valaki építtetett-e be E85 kitet az autójába és hogy mennyire éri meg ez a "mutatvány". A hátsó toyota jelbe beépítettem egy tolatókamerát is, ami furcsa módon fekete-fehér képet produkál (pedig tutira NTSC-s). TV-re kötve pedig jó a képe, de ha az autó fejegységére ugyanerre a kábelre egy digit fényképezőgép NTSC kimenetét kötöm, akkor szép színes a kép
[a csatolmányt egy admin törölte]