Mivel a hibrid akkut megbontottad, ezért az akkusarus reseten már biztosan túl vagy.
Gyári (vagy annak megfelelő) teszterrel ki kellene olvasni, vmi biztosan bekerült a tárba, amit a sima teszter nem lát.
Kiolvastam a hibakódot (
P1121), eddig ezzel nem foglalkoztam mert a progi azt írta, hogy "gázpedál pozíció érzékelő" a hibás.
Ráadásul már legalább egy éve folyamatosan benne volt az ECU ban ez a hibakód, de a warning lámpák csak pár hete jelentek meg a műszerfalon.
De most rákerestem a hibakódra a neten, és egész mást (is) ír erre a hibakódra. Ez szerint lehet hogy az inverter hűtő szelep a hibás. Lehet most adta meg magát teljesen.
Amúgy a weboldal mindkettőt írja a hibakódra.
P1121 TOYOTA Accelerator Pedal Position Sensor Range/Performance Problem
P1121 TOYOTA-2 Coolant Flow Control Valve Position Sensor Circuit Stuck
Ui: Most olvasom egy fórumon, hogy a hűtőfolyadék hiány is okozhatja a figyelmeztetést.
Ha jól emlékszem a folyadékszint a minimum vonal alatt van.
A priustól szokatlan az hogy ilyenért reklamáljon, de a lexusom, már azért is rögtön nyivákol, ha az ablakmosó folyadék fogytán van. Szóval elképzelhető, hogy 1-2dl löttyi megoldja.
tudja valaki, hogy pontosan mi kell bele, mert valahol azt olvastam, hogy nem az átlagos rózsaszín alu. rendszerekhez használatos folyadék, hanem valami spécibb.
még nyáron kerestem is, de csak külföldi oldalakon találtam