Sziasztok, a nyaralás alatt (Olaszország, kisebb hegyi utak, óvatosabb emelkedők) leparkoltunk egy órára az emelkedők végén, árnyékban, kb 25 fok volt, majd továbbindulásnál a jobb hátsó ülés felől zaj jött, mintha ment volna az inverter (vagy az akksik?) hűtése.
Az akksik tele voltak mikor elindultunk az egy órás pihenő után, és onnantól folyamatosan lefele mentünk (töltődött) és folyamatosan ment a hűtőventi.
Le is húztam az ablakot hátul, hátha segít valamit, de nem.
Sőt, amikor a gázra akartam lépni, a villanymotor nem is adott bele semmit, meg kellett várni amíg a benzinmotor bekapcsol.
Ez csak akkor múlt el amikor a benzinmotornak kellett már többet hajtania.
Semmi hibajelzés nem volt, semmi más tünetet nem tapasztaltam akkor. A tempomat is ment.
Igaz, hogy a tempomat egy órával később elkezdte azt játszani amit fél éve nem láttam tőle: kikapcsolt gyakorlatilag menet közben.
Nem igazán értem a szituációt, túlmelegedett az akksi? Azért ment a hűtés és azért nem engedte a rendszer a hajtás-rásegítést sem? Mitől melegedett így fel? Mitől javult meg? Hegymenetet nem szereti vagy a völgymenetet? A tempomat utána egy órával (sebesség 90-130 között változott, semmi hirtelem mozdulat) miért mehetett el?
Tapasztaltatok már hasonlót?