Köszi mindenkinek. Egyenlőre nagy a szerelem. Hibalámpa továbbra sincs, csak a kellemes meglepetések. Mindig találok valami számomra új megoldást. Minden máshol és máshogy van, mint a korábbi japán-koreai-német-francia kocsikba, amikkel eddig jártam.
Nem tudok betelni a nyomatékkal. Gyári garanciális (volt, amíg a kocsi az volt) tuning van benne, 240lóerőt, és 488nm-t mondott az ember. Megméretni padon nem fogom, de van benne kakaó, az biztos
Kapott hozzá nagyfékeket is, rendesen műbizonylattal van minden. A tuning, a fékek, még a felnik, meg a gumiméret is legálisan módosított...
Jövő héten megyek vele haza először, majd meglátjuk lesz-e szerelem, amikor kiszállok belőle. Ha lesz, akkor nyáron megkapja az ültetést, mert azt az én szemem is követeli.
Most szerdán viszem vásárlás utáni szervizre.
Egy baja van (lesz). A kormányszervó minimális tempónál/állóhelyzetbe nagyon erőlködik, hangja van. Nem követel azonnali beavatkozást, de az nem tökéletes. Ja, meg van három kavicsfelverődés a motorháztetőn. Ezeken kívül tökéletes karc, és kopásmentes kívül-belül
Fogyasztásra mióta nálam van 7.8litert ír, de ez még a kezdetleges élvezkedős használat, nem normál. Tegnap autópályáztunk 170km-t, annak a TRIP B részfogyasztása 6.6liter lett. Mocskos hosszú benne a váltó 120-nál forog 2000-et.
Külön hatalmas pirospont a turbónyomásjelzőóráért. Imádom, hogy van benne, azt meg külön imádom, hogy olyan szép van benne.
KGabe: tervezett hazautak (otthonlétek) márc 10 éjféltől márc12 délelőtt 10ig. Márc31 éjféltől ápr2 délelőtt 10ig. Április 14 reggeltől április 17 délutánig. június 2től-jún9ig.