Ezekkel egyetértek. Csak ugye az IQ szembemegy a jó öreg autópiaccal, ahol a nagyobb autó drágább, és a méretét használja aduászként. Nem a kidolgozását, nem a csomagterét, nem a menetkényelmét, hanem a méretét.
A Smart még kisebb, mint az IQ, és a Mercedes áll mögötte, az autó tele van az IQ-hoz hasonlóan rengeteg innovációval, jó emissziós adatai és modern motorjai vannak.
Hasonló összegbe kerülnek, az egyik Palaczk szerint meglehetősen drága, a másik nem. Nem értem.
-----------
Ha egy ilyen minimálautó drágább, mint egy Yaris, és az aduja a kisebb fogyasztása (amit ki lehetne számolni, mennyi idő alatt térül meg) valamint a kompakt mérete (tessék forintosítani ennek gyakorlati hasznát), akkor ugyanilyen okokból azonos motorral az Auris is drágább kéne, hogy legyen a tohonya, hosszú, széles, parkolhatatlan Avensisnél. Tudom, ez kifacsart logika, de látható belőle, mennyire nehéz észérvekkel indokolni az IQ árát.
-----------
Nem tudok mást mondani, az IQ észérvekkel nézve nagyon-nagyon drága. Szerintem senkit nem lehetne rábeszélni egy Yaris vagy Auris helyett. Vagy beleszeret a tollas vevő, vagy visznek helyette nagyobbat, praktikusabbat.
Zsánerre olyan, mint ez.