Igazad van, de te sem ülnél vissza egy Trabantba, amiben nincs fűtő ventillátor, nincs vízpumpa, szervó, ABS, katalizátor, üzemanyag befecskendező ... stb, ami az Avensisedben elromolhat. Tehát csak az a kérdés, hogy hogy ki hol húzza meg a határt az autó felszereltségével kapcsolatban.
És azért azok a szenzorok, kamerák nagyon hasznos "kütyüket" szolgálnak ki (vészfék assistance, ütközés védelem, sávtartó)
Ez is igaz, meg persze azt sem ártana figyelembe venni, hogy aki megveszi a magas felszereltségű autót, az tudja is fenntartani, illetve szervizelni, ha hibás lesz...
Itthon - tisztelet a kivételnek - jön ilyenkor a sufni, az okosba megoldott kiiktatás (sajnos az Avensis klubban is kezd elterjedni, hogy drága a katalizátor vagy lambdaszonda csere, és akkor jön a gányolás, pedig az autó nem ezt érdemelné...
)
A félszemű autók, vagy éppen az egyik oldal Xenon, a másik halogén izzós viszi eddig a prímet.
Lehet mára ezek a modern sávtartó, tábla felismerő és ülést rezegtető kütyük már jól működnek, a kezdetekben azért nem volt ez mindig így, és sok volt a fals riasztás, rosszabb esetben a nem várt beavatkozás a vezetésbe is.
3-4 éves technikailag kiforrott autóra meg sajnos nem futja, szóval én megmaradok a T25-ös szintjén.
Az egyedüli kütyü, ami esetleg hiányzik és sokra tudom értékelni az a holtérfigyelő. Ahogy elhaladsz 1-1 autó mellett és látni, hogy a visszapillantó tükör lapjában felvillan a figyelmeztető fény (vagy ki hogyan oldja meg ezt).
Persze egy esetleges cserénél megint hogy ez mibe fáj(hat), megint más tészta - vagy jó esetben a bontóstól függ, vagy marad a jó öreg szigszalag.