Igy most már nem érsz le amikor beállsz?
....
A kipuff is felkerült?
- nem ér le az alja
- és felkerült a Ts-kipuff is
kis átalakítások kellettek,h passzoljon: 1 rögzítési pont átheggesztése,h ne érjen bele a lökhárító aljába + 1 bilincs
érdekes ez a kipuff: kellemesen duruzsol miután bemelegedett
de legfőképpen 1000-2000RPM között, terhelésnél.
volt már szerencsém Zénóka remus-dobjához is tavaly nyáron -ezúton is köszönöm ezt is
-
a remus hangja 2500-3000fordulat körül jött meg, a Ts pedig a gyári-1.3 kipuffnál is HALKABB!!! magas fordulaton, 130-140-es tempónál
töööök jóóóóó
(mindez az 1.3-ra igaz, az 1.0-n teljesen másképpen szólnak
)
és igen, igen...vétettem...sokadjára...
már megint 130-140nel mentem
- tavaly nyáron, mikor a remus hangjára voltam kíváncsi
- tavaly télen, mikor kipróbáltam,h egy adott, 70km-es úton mennyi a fogyikülönbség max és min sebességgel (ésszerű határok között: 65 vs 140
)
- kb 2 hete, mikor kipróbáltam, h a TTE kerekek ráznak-e, h ki kell-e centirozni
- és tegnap a Ts-kipuff hangja miatt