ajjj, akkor valóban nem teljesen szétszedhető, gyanús is volt. akkor legalább tudom hogy mit keressek
másik sztori.
múlthét szerdán voltam leszedetni a bal első kereket mert mintha láttam volna egy csavart benne, mondom nézzék meg. Ott sajnos nem találtuk meg így kedvesen leszedték a jobb elsőt is, de ott se volt. Lehet csak egy csavar fej volt azt mondták, így nem lyukadt ki a gumi...
rá két napra pénteken úgy volt hogy megyünk Romániába Pestről Barátkára, nem sok pár száz km... melóból még hazaugrottam gyorsan bepakolni mikor irdatlan recsegést hallottam bal első kerékből. (úton hazafele)
Elég nagy bajnak hangzott, fékezéskor és induláskor, mintha ki akarna esni. 3 hete volt féktárcsa, betét stb minden csere. Azt hittem hogy valami fa ág beakadt de az istenért se találtam semmit. mozgattam a kereket, néztem a féktárcsát de semmi.
már le akartam fújni a menetelt, de mondom előtte meglátogatjuk a szervizt, az oda vezető 4 km-t 20km/h-val tettem meg már már visított a kocsi alatt a "féktárcsa". Mondom ők csinálták akkor javítsák ki.
Oda értünk ugye zárva volt, mire a barátnőm mondta hogy nézzem már meg jobban a kereket. Nos kiderült hogy a 6 (?!) csavarból 5 darabot már csak a szentlélek tartotta. Kézzel kezdtem el becsavarni. A féktárcsámban mindössze 1,5 mm karcolás volt fellelhető mivel a kerék összevissza mozgot a menetel alatt. A kerékjavítónál elfelejtették meghúzni a csavarokat, igaz én sem figyeltem oda, de az Istenért, ha ez az autópályán esik ez meg, akkor már lehet most nem írogatnák ide. 140-él elhagyni egy bal első kereket nem viccess.
Csak tényleg annyira akarom felhívni a figyelmeteket, hogy óvatosan a kerék cserénél. Tudom tudom hogy 50 km- után meg kell húzni a kerék csavarokat, de jelezném itt 2*4 km se volt az út...