Szerző Téma: Prius - hibák, hibajelenségek  (Megtekintve 879507 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1335 Dátum: 2016.07.12 21:29:42 »
avas kacsazsir vezet?

Nyalj be belőle két evőkanálnyit ,az majd (el)vezet a klotyóra. ::) ;) :D :flowers:
Érdekes lehet a jelzett anyagra jellemző μS érték! 
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1336 Dátum: 2016.07.12 21:45:34 »
hm...arra ott a kalici meg ariadné fonala...
a mazdán nekem is kéne pár plusz galvánpont...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Rebels

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1337 Dátum: 2016.07.12 21:56:57 »
En eneos 0w20 at hasznalok.183000 el vettem, 5w30 al szervizeltek vegig, markaszervizben budapesten. Amikor megvettem 2000 alatt megevett egy litert. Lecsereltem 0w20 ra,  4000 alatt vogyott el 1 liter,utana 2500 kent 1 liter. Most ujra csereltem, es mar 6400 at ment, most fogyott el 1 liter.Ahogy tisztul,egyre jobb lesz.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1338 Dátum: 2016.07.12 21:59:44 »
A motorteret részesíteném előnyben a célszerűség okán. ::) :D
Félre a zrikával! Bár a te autódat nem ösmerem, biztosan van (fellelhető) rajta ollan NA 6-8-10 metrikus menettel ellátott csavar vagy furat, ahová a 10-16 mm2 keresztmetszetű kábel csavarkötéssel, galvanikusan csatlakoztatható. A felületeket fémtisztára célszerű tisztítani, majd vezetőképes zsírral ellátni az oxidáció mérséklése okán. ;) :yes:

Mármost egy Prius nemindulásánál nem az a probléma, hogy az indítómotor a gyenge testkontaktus miatt nem tudja megforgatni a főtengelyt. Itt az a baj, hogy a rendszer nem tud ,,bebootolni''. Maga az indítás már a nagyakkuból történne. Így egy jobb motortéri testelés nem javít a helyzeten.

kerike

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1339 Dátum: 2016.07.13 07:46:01 »
Na, este feltettem töltőre a kis akksit. Reggel ugyanúgy nem indult elsőre. Tehát nem a kis akksi feszültsége lesz a gond. :helpsmilie:
Én is gondolkoztam a 0W20 -as olajon, de az nem kicsivel drágább, mint az 5W30-as. Azt hiszem olajcserénél használok most Protec Oil Booster-t.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1340 Dátum: 2016.07.13 07:59:33 »
Nekem azt mondták a Mayernél, hogy 0W20 esetén megnőhet az olajfogyás. Ez logikus is, hiszen kisebb a viszkozitása.

kerike

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1341 Dátum: 2016.07.13 08:01:55 »
Én is pont erre gondoltam.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1342 Dátum: 2016.07.13 18:51:46 »
Nekem azt mondták a Mayernél, hogy 0W20 esetén megnőhet az olajfogyás. Ez logikus is, hiszen kisebb a viszkozitása.

Nem a viszkozitás a "gyenge láncszem", hanem a NOAK, cartárs!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1343 Dátum: 2016.07.13 18:53:37 »
Na, este feltettem töltőre a kis akksit. Reggel ugyanúgy nem indult elsőre. Tehát nem a kis akksi feszültsége lesz a gond. :helpsmilie:
Én is gondolkoztam a 0W20 -as olajon, de az nem kicsivel drágább, mint az 5W30-as. Azt hiszem olajcserénél használok most Protec Oil Booster-t.

Nos, akkor csak kell az a tutti 0 az áramKÖR-höz!?!?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.13 18:55:29 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1344 Dátum: 2016.07.13 19:15:48 »
Nem a viszkozitás a "gyenge láncszem", hanem a NOAK, cartárs!
meg a low suck...vagy mija?? ???
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1345 Dátum: 2016.07.13 20:34:37 »
Nem a viszkozitás a "gyenge láncszem", hanem a NOAK, cartárs!

WTF is NOAK? Az ilyen nevű londoni pékség most zárva van.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1346 Dátum: 2016.07.14 08:36:35 »
Na, este feltettem töltőre a kis akksit. Reggel ugyanúgy nem indult elsőre. Tehát nem a kis akksi feszültsége lesz a gond. :helpsmilie:
Én is gondolkoztam a 0W20 -as olajon, de az nem kicsivel drágább, mint az 5W30-as. Azt hiszem olajcserénél használok most Protec Oil Booster-t.
Megmérted töltés után?
0W20-as és 5W30 Eneos között jelentéktelen az àr különbség.
A jobb viszkozitás miatt éppenséggel csökkenhet is az olajfogyasztás, és alapvetően valóban a NOAK ból lehet következtetni a mértékére.
Az olajadalékot az eladásnál ne felejtsd el kiemelten megemlíteni, akkor legalább minden józan ember átugorja.
Miből gondolod, hogy tetszőleges motorba, és olajhoz vmennyi + lötty jobb mint amit az olajmérnökök laborban ellenőrzött körülmények között kifejlesztettek?

kerike

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1347 Dátum: 2016.07.14 09:06:01 »
Igaz nem Eneos olajat kérdeztem, hanem Mobil-t, de az ár az 5w30 és a 0w20 között 3x-os volt. Azért nem mindegy, hogy 5000 vagy16000! Meg aztán, ha továbbra is eszi akkor megint nem mindegy 4000/l vagy 1200
Erről az olajadalékról sokat nem tudok csak ajánlották.

kerike

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1348 Dátum: 2016.07.14 09:16:06 »
Megmérted töltés után?
0W20-as és 5W30 Eneos között jelentéktelen az àr különbség.
A jobb viszkozitás miatt éppenséggel csökkenhet is az olajfogyasztás, és alapvetően valóban a NOAK ból lehet következtetni a mértékére.
Az olajadalékot az eladásnál ne felejtsd el kiemelten megemlíteni, akkor legalább minden józan ember átugorja.
Miből gondolod, hogy tetszőleges motorba, és olajhoz vmennyi + lötty jobb mint amit az olajmérnökök laborban ellenőrzött körülmények között kifejlesztettek?
Nem mértem meg, sajna nincs fesz.mérőm

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1349 Dátum: 2016.07.14 09:20:21 »
Az ENEOS 5W30 NOACK illékonysága 9.5, a 0W20-é 13. Ez is azt támasztja alá, hogy az utóbbiból fog több fogyni.

http://www.eneos.us/wp-content/uploads/2014/11/ENEOS-Fully-Synthetic-Motor-Oil-Product-Data-Sheet-2014.pdf