Mély tisztelettel üdvözlök mindenkit.
Friss regisztrált ügyfél vagyok ezen a fórumon, és látva a sok szakértő hozzászólást bízom benne, hogy tudtok majd nekem segíteni.
Áprilisban sikeresen kiütötték alólam a kocsimat immáron ez volt a második alkalom az életemben. Ezek után úgy döntöttem, hogy veszek egy viszonylag olcsóbb, de mindenki által dícsért Carinát. Ezidáig még nem volt Toyotám, úgyhogy csak most ismerkedek a márkával.
Az előző tulaj nem nagyon volt igényes a kisebb hibák kijavítására, úgyhogy én szeretném rendbe rakni akár a ti segítségetekkel. Ezt a fórumot a 100-ik oldalig olvastam, de addig is rengeteg információt szereztem be a kocsiról.
A teljesség igénye nélkül a hibák a kocsin:
- a kipufogó felfogató gumik megereszkedtek, így menet közben berezonál. A Lángnál vettem gumikat hozzá, de amikor elkezdtem leszerelni, akkor lepődtem meg, hogy a gumi egybe van van szerelve a felfogató fémházzal, így csak a gumit kicserélni lehetetlen. Lehet így egybeszerelve kapni valahol vagy csak bontottan?
- a napfénytetőn a vezetősín eltört (bontottban megoldható)
- jobb hátsó ajtónál beázik ( a belső nylon felragasztásával megoldódott)
- hidegen beindítva - függetlenül attól, hogy 35 fok meleg van - a szívató 1500 felett pörgeti a motort, amíg el nem éri az üzemi hőfokot a motor. Ez normális dolog? Amúgy az is normális, ha a motor nagyon gyorsan eléri az üzemi hőfokot?
- a belső ventillátor a 3-dik fokozattól felfelé morog. Ezzel mit lehet csinálni?
- egyszercsak az ABS visszajelző lámpa nem aludt el, de az ABS működik. Ezt mi okozhatja?
Egyenlőre ennyi.
Remélem a kérdések érthetőek voltak, és a válaszokat meg mihamarabb közlitek velem:)