Köszi Zsolt68 a tanácsokat. Persze keresgéltem és találtam is. Úgyhogy mostanra a jó hír
(mármint nekem mindenképpen), hogy sebtiben egy pollenszűrő csere (munkadíjjal 5000)
meg gombátlanító spray (1500). A szűrő úgy el volt dugulva, hog gyakorlatilag nem ment át rajt levegő.
Hiába kapcsoltam külső levegőre. most úgy tűnik jó, ma este már nem volt párás, bár az idő is jobb volt.
Nálunk tegnap esett a hó rendesen.
Viszont a középső konzol hideg levegője még talány.
Úgy tűnik, ha a légterelő nem oda van állítva, akkor kívülről jön be úgy levegő, hogy megkerüli a fűtőradiátort.
Mintha olvastam volna, hogy az angol carinának már nincs fűtéscsapja. Gondolom úgy szabályozza a fűtést, hogy kikerüli, vagy nem a radiátor.
Namármost ha melegre állítom nem volna szabad kikerülje semennyire.
A corollámban (meg úgy tudom a suzukikban is) ha nincs teljesen melegre állítva, akkor az ún. "hidegf ej" effektus van azaz felül hideg jön, lábra meleg.
De a carinába teljesen ráhúztam a meleget, tehát nem volna szabad egy lehelletnek sem megkerülni.
Nem lehet hogy a lemellák jobb zárása érdekében tettek rá valami tömítő szivacsot a lamelle élére és az az idők során lerohadt?
Így átengedi a hideglevegőt. Tudom többen panaszkodtak, hogy a carinába nem lehet meggyulladni.
A corollában meg lehet főni. De pont a corollámból a minap jött ki a szellőző rácson valami porladó szivacs féle. Ezért a feltevésem.
Tudni kellene, aki szedett már szét ilyet, hogy mit látott a terelőlemeznél. Illetve az újkori carina csinálta-e ezt.
Régi carinások nyilatkozzatok!!