Látják hogy Te miket szoktál vásárolni az eBay-ről, rögtön meg van nekik, hogy kábé milyen típusú ember vagy, mik az érdeklődéseid, rögtön tudják, hogy milyen reklámokat toljanak az arcodba, hogy dogokra gerjedj, és még több pénzt húzzanak ki a zsebedből. Ez az elv borzasztóan zavar néhány embert (köztük engem is, pl.), mert a tudatos vásárlási törekvéseimet romba dönti. Meg akarnak vetetni velem mindenféle olyasmit, amire nincs szükségem, ezáltal szegényebbé tesz, és a környezetemet is tönkreteszi.
Na nekem mutogathatnak annyi reklámot, amennyit akarnak, az én tudatos vásárlási törekvéseimtől holmi reklám nem tántorít el. A TV-ben pl. meg sem nézem. Ami meg éppen érdekel, azt megnézem, de ez nálam nem generál vásárlást, max ötletet ad, hogy merre keressek hasonlót, ha éppen reálisan szükségem van arra. Na ilyen nem igen fordul elő.
Viszont a jó reklámot szeretem, aminek van története stb. De nem termékismertetőként, hanem a sztori miatt. Pl: Unicredites Totya reklámfolyam.
Kedves, aranyos, figyelemfelkeltő, de ettől még nem leszek Unicredites....