Sajna nem én vagyok a tudás birtokában, a pesti kereskedő megkérdezte átadás előtt, hogy kérem-e az átállítást metrikusra, -valamennyi felárárt persze- és én kértem. Esetleg megpróbálom felhívni, hogy megadná-e a szakember számát, egy próbát megér.
A szélzaj, amit kérdeztél, nálam nem igazán jelentkezik, én inkább a belső kárpitelemek rezonanciáját vettem észre a tetőablak körül. Ha jól emlékszem, ilyen bejegyzést olvastam valami amerikai fórumon is, tehát nem egyedi eset.
Amikor tavaly nyáron megvettem, az első hónapokban nekem is olyan érzés volt, mint amit írtál, hogy mindenhol megnézik, megcsodálják, el kell magyarázni, hogy mitől is hybrid ez az autó. Nekem a fogyasztást tankolástól tankolásig még nem sikerült 7,0 fölé vinni, pedig próbáltam már úgy is, hogy szinte lábujjhegyen vezettem, minél gyakrabban kapcsoljon ki a benzines (5,8 l/100), és úgy is hogy sportosan indultam, autópályán 140-el végig (7,0 l/100).
Ez az első automata váltós autóm, de nagyon élvezem, nekem újdonság a kulcs nélküli nyitás, nagyon praktikus a Bluetooth telefon.
Alig várom, hogy jó idő legyen és újra elővegyem a garázsból (novemberben letakartam és csak hetente beindítottam néhány percre az akku miatt), sajnáltam volna a havas utakon, inkább használtam a régi autót, amin volt téli gumi, meg hát ha a sípályára menet véletlenül törik, ne az új törjön.
A továbbiakban szívesen cserélek tapasztalatot akár priviben is, ha már a távolság miatt személyesen nem is futunk össze.