Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 513881 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Beszélgessünk...
« Válasz #1605 Dátum: 2008.06.11 00:43:38 »
Sajnos ez az egyik baja a japánoknak, felszereltség esetén csomagokban gondolkodnak. Bár a 600h esetében a honlapon nem találtam utalást rá, az LS460-as esetében a Mark Levinson csomag 1,3M Ft. Igaz ebben már napfénytetőt, fűtött kormánykereket, elektromos csomagtérajtót, stb-t kapsz, de lehet annak a tulajnak nem volt szüksége rá.
De akkor jön a gond, ha pl a T. ügyfélnek csak egy napfénytetőre lenne szüksége, na azt csak úgy nem lehet rendelni.  :no: ::) Vedd meg a csomagot, "oszt jó napot".

Egyébként a Levinson hifi hiányát nehezebb kiszúrni, vagyis nekem nem menne csak úgy. Az alap LS-ben is van DVD-s Navigációs rendszer érintőképernyővel, az ML hifi meglétéről meg tulajdonképpen csak a több hangszóró és maga a felirat a középkonzolon árulkodik.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1606 Dátum: 2008.06.11 00:51:33 »
Egyébként a Levinson hifi hiányát nehezebb kiszúrni, vagyis nekem nem menne csak úgy. Az alap LS-ben is van DVD-s Navigációs rendszer érintőképernyővel, az ML hifi meglétéről meg tulajdonképpen csak a több hangszóró és maga a felirat a középkonzolon árulkodik.
Hiányzott a felirat. :detective:
Ami meg a csomagokat illeti: nyilván ki mire mit szán. Én ha autóért 25 milliót adnék, akkor rászánnám ezt a pluszt.
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1607 Dátum: 2008.06.11 01:16:50 »
Egyébként a Levinson hifi hiányát nehezebb kiszúrni, vagyis nekem nem menne csak úgy. Az alap LS-ben is van DVD-s Navigációs rendszer érintőképernyővel, az ML hifi meglétéről meg tulajdonképpen csak a több hangszóró és maga a felirat a középkonzolon árulkodik.
Hiányzott a felirat. :detective:
Ami meg a csomagokat illeti: nyilván ki mire mit szán. Én ha autóért 25 milliót adnék, akkor rászánnám ezt a pluszt.

Te igen, de más ettől még tarthatja fölöslegesnek. Ne felejtsük el, hogy 20 évvel ezelőtt emberek még képesek voltak megvenni felső kategóriás autókat (pl. S-Merci) centrálzár, elektromos ablakemelő, sőt jobb oldali külső tükör nélkül. Az idősebb korosztályból nagyon sokan gondolkodnak úgy, hogy ezt a sok extrát csak rájuk erőltetik az új autókkal, és nem látnak bennük mást, mint fölösleges árnövelő tényezőt és meghibásodási forrást.

Lehet, hogy emberünk pl. boldogan megvette volna ezt az LS-t, teszem azt, 18 millióért, egy olyan felszereltséggel, ami mondjuk egy új Corolla Lunáénak felel meg. Ismét utalnék rá, hogy pl. a 80-as évek végén egy ilyen felszereltség egy felső kategóriás autóban is klassznak számított volna (nem beszélve arról, hogy bizonyos összetevői akkor még nem is léteztek) - és nem mindenki, korántsem mindenki tart lépést azzal az irányzattal, hogy egyre több és több extrát várunk el alapban.

Jóapám például ezer örömmel megvenné a Lexus LS-t, ha lenne miből ;) ... Viszont ami az audio-szokásait illeti, gyakorlatilag kizárólag a Kossuth rádiót szokta hallgatni, meg nagyritkán a Bartókot, oszt ennyi. Na, ő pl. biztosan nem adna egy árva forintot sem pluszban holmi hifi-csomagért.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1608 Dátum: 2008.06.11 06:34:50 »
...Ave II-ből átülve is kvázi ugyanaz a minőségérzet fogad.

Ezt hangyapénisznyi túlzásnak érzem. ;) Az E12-ben a ráncfelvarrt Avensis anyagai vannak, az Ave II szerintem egy szinttel jobb. De az E12 mai szemmel is kiemelkedik a kategóriából, úgyhogy ha kompakt utódot keresnék, ebből engednem kéne.

Ez csalóka. Az Ave I jócskán tágasabb belül, főleg hátul. Elöl mondjuk nincs lényeges különbség, ez tény.

Ugyanezt írták egy másik fórumon is, úgyhogy elfogadom. Régen ültem már Ave I-ben ezek szerint.

Viszont ez új nekem, hogy ez téged zavar; a korábbi rugalmasság-vitáink alapján azt gondoltam volna, hogy neked ez a paraméter lényegtelen. Na mindegy.

Nézd, én alapvetően szeretem használni a váltót, sőt, ebben a kocsiban ez kifejezetten hangsúlyos lenne, mert ennél jobbat rajzolni sem lehet, de... De amit általában szeretek a szívó benzinmotorokban, az itt nekem hiányzott. A sajátom alapjárattól terhelhető, nincs olyan tartomány, ahol harmatgyengének érződik, végtelenül kiegyensúlyozott, gyakorlatilag 1000 és 6000 között hasonlóan működik. Persze nem egy rakéta, a kisebb áttétel miatt rendszeresen vissza kell kapcsolni, de maga a motor nagyon-nagyon kiegyensúlyozott. Ez nem tűnt annak, ami hiányzott. Meg vezettem korábban jónéhány kétezres benzinest (igaz, mind sor4-es volt), azok alul egy számmal erősebbek voltak.

De akkor ezt nem a 2.0 szívó motorral, ugye? Mert különben lesz egy szintén rugalmatlan, viszont kevésbé finom futású, és többet zabáló motorod.

(OFF: ijesztő értékeket ír a teszt  :eek: ... 100-110-nél országúton gurulászva 9? Az Avénk így bő 6 litert kajál. 60-70-es városi egyenletes haladásnál 8.4 ?!? 5 litert jó, ha megeszik így az Ave! Ez brutális. Miért zabálnak ennyit a boxerek?!? Válasz mehet a Subaru topikba is...)
Hát, meglátjuk. Subaruból a négykerék miatt látatlanban inkább egy 2,5-ös vagy egy - Európában nem forgalmazott - turbó kéne. A tesztfogyasztások szerintem eltúlzottak, a spritmonitor szerint nem vészes a 2003 utáni Legacyk fogyasztása, az IS200-nál mindenesetre jobb az átlag még úgy is, hogy nem szűrtem teljesítmény szerint, így a mintában van 3,0 SpecB is.

Satriani

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1609 Dátum: 2008.06.11 06:41:38 »
Gondolom biztosan engem is kerestél, ha már arra jártál.
És csak azért nem találkoztunk, mert Szilvásváradon voltam, rendezvényen...
 :whistling:
Éreztem, hogy fölösleges lett volna arra menni.  :sailor:

Rohanás volt az egész nap, időre Gyöngyösön kellett lenni, Kedves már a próba miatt is nézte az óráját, így eleve át sem mentünk a szomszédba.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1610 Dátum: 2008.06.11 08:43:49 »
...Ave II-ből átülve is kvázi ugyanaz a minőségérzet fogad.

Ezt hangyapénisznyi túlzásnak érzem. ;) Az E12-ben a ráncfelvarrt Avensis anyagai vannak, az Ave II szerintem egy szinttel jobb. De az E12 mai szemmel is kiemelkedik a kategóriából, úgyhogy ha kompakt utódot keresnék, ebből engednem kéne.

Valóban hangyapénisznyi túlzás, ezért írtam, hogy "kvázi" ;) ... Viszont a túlzás tényleg csak ekkora, elhiheted, gépparkunk összetétele miatt nem 1x és nem 2x ültem már át direkt E12-ből Ave II-be, vagy fordítva. Csak annyi, de tényleg csakis annyi különbség van köztük, amekkorát az Ave eggyel nagyobb kategóriája indokol. Szvsz a faceliftes Ave I-et übereli az E12. Inkább úgy mondanám, hogy az E12-vel vezettek be egy új minőségi szintet, amit aztán az Ave II-ben hozzáigazítottak az eggyel nagyobb kategóriás mivolthoz.

Viszont ami a motorok rugalmasságáról általad írtakat illeti, ezt ugye nem úgy kell érteni, hogy az 1.4 E12 legalul jobban megy, mint az IS 200? Nem mondom hogy nem lehet így, mert sosem próbáltam, de ezt azért nagyon nehezen tudnám elképzelni.

A négyhengeres kétliteres viszont tényleg jobban húz alul, mint a hathengeres; ez tény.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1611 Dátum: 2008.06.11 09:15:38 »
A 600h nem létezik ML nélkül...
Csak a 460 van alapból Nakamichi rendszerrel.

Satriani

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1612 Dátum: 2008.06.11 09:21:37 »
Viszont ami a motorok rugalmasságáról általad írtakat illeti, ezt ugye nem úgy kell érteni, hogy az 1.4 E12 legalul jobban megy, mint az IS 200? Nem mondom hogy nem lehet így, mert sosem próbáltam, de ezt azért nagyon nehezen tudnám elképzelni.
Stopper nem volt nálam, és nyilván nincs értelme egy 5 gangos váltóval szerelt autót egy 6 sebességessel egy negyed órás tesztkör alapján összevetni, szóval nekem is vannak fenntartásaim a saját állításom valóságtartalmát illetően, de...

...de igen, az E12 1,4 alul fürgébbnek tűnik, ugyanis az megmozdul alapjárattól... Az IS nekem 3000-ig teljesen halottnak tűnt. Mint egy 1,2-es Stilo, mondjuk. Misi, cáfolj meg, lécci, úgy szeretnék tévedni.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1613 Dátum: 2008.06.11 09:29:28 »
Nagyon nem szoktam versenyezni, de én egyáltalán nem érzem gyengének 3000 alatt. Volt 1.4 E12 Corollám, szerintem az lomhább volt.
De az biztos, hogy Japán mivolta érződik, azaz forgatni kell.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1614 Dátum: 2008.06.11 10:02:04 »
A 600h nem létezik ML nélkül...
Csak a 460 van alapból Nakamichi rendszerrel.
:oops: Akkor csak vaksi vagyok. Azt viszont nem is tudtam, hogy az "alap" Nakamichi! Ez ismét egy nagy piros pont nekik. Szóval nyílt 7 vége nincs? Ha jó idő lesz,még az is lehet, hogy szombaton megyünk. Akkor vagy? Megmondom őszintén én is karkikáznék egyet egy IS200-al. Látókörbe kerültek a benzinesek...
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1615 Dátum: 2008.06.11 10:09:37 »
Nyílt hétvége csak a Toyotánál van, Lexusnál nincs. Más a vásárló közönség. Itt egy ajándék gumiszőnyeg nem nagyon vonz senkit.
 O0
Most szombaton dolgozom. Ha erre jártok, akkor erre jártok?
(9-15)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1616 Dátum: 2008.06.11 10:16:56 »
Nyílt hétvége csak a Toyotánál van, Lexusnál nincs. Más a vásárló közönség. Itt egy ajándék gumiszőnyeg nem nagyon vonz senkit.
 O0
Most szombaton dolgozom. Ha erre jártok, akkor erre jártok?
(9-15)
Ez csípős volt! :D Azt gondolnám, a nyílt 7végék nem is a gumiszőnyegről szólnak, hanem, hogy családostól gyüjjön a banda. Vagy az elfoglaltabbja is eljusson. Persze egy Lexus-vásárló többnyire a maga idejének ura...
Ha aznap járunk arra, akkor megpróbálom családot rávenni egy kiruccanásra.
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1617 Dátum: 2008.06.11 10:27:16 »
...karkikáznék egyet egy IS200-al. Látókörbe kerültek a benzinesek...
Hát, ez jutna utolsó érvként eszembe az IS mellett. :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1618 Dátum: 2008.06.11 10:31:29 »
Ahhoz, hogy a full család itt legyen, nem kell nyílt hétvége, arra bármelyik szombat jó.
Az emberek viszont szeretik a kihagyhatatlan ajánlatokat... Ezért van a nyílt hétvége.
Minden hónapban. Mert ugye már az előző havi is soha vissza nem térő, kihagyhatatlan alkalom volt.
 :ph34r:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1619 Dátum: 2008.06.11 10:33:59 »
...karkikáznék egyet egy IS200-al. Látókörbe kerültek a benzinesek...
Hát, ez jutna utolsó érvként eszembe az IS mellett. :)
Na jó, imádom a sor6 hangot. De ezt mégse adhatom ba a családnak! (amúgy ez az egyetlen dolog, ami miatt kedvelem a propellereseket...)
Gabe 254.