Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 565049 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1440 Dátum: 2008.10.13 21:41:04 »
Huuuuu, hát én már akkor megbántam, hogy nem jeleztünk úgy egymásnak, hogy legalább dumálhattunk volna egy kicsit... Amúgy is olyan fura volt, hogy egy ilyen nagy városban csak úgy véletlenül összefutottunk, végül is bárhol máshol lehettünk volna mindketten. Jó lett volna pár szót váltani, na mindegy majd akkor legközelebb...
16-os kerekekkel és ültetéssel is jól néz ki a Yaris nagyon, akkor hajrá majd a jövőbeli tervvel! Tudom, hogy zorits-nak jelezted a szondavezetékekről szerzett adatokat, de most hogy áll az ügy? Most akkor lesz benne kati, milyen dobot szeretnél, hol csináltatod? Leömlőben nem gondolkozol? Direktszűrő rendszer?

Jah, dumálhattunk volna, csak láttam nem vagy egyedül, meg gondoltam sietsz valahova, ugyhogy kanyarodtam is rá az autópályára.
igen, zoritsnak jeleztem, meg meg is nézem, hogy milyen vezetékek mennek a szondába, de már vagy másfél hete nem jelentkezett, most azt várom, hogy jeletzze, hogy tud-e küldeni olyan szondát, ami megtéveszti a computert, nemtom mi lehet vele :sleeping:
Nem szeretnék katit igazából, ha egy mód van rá ::)
Ha már hozzányúlok a kipuffhoz, akkor már teljes rendszer lesz, leömlőstül mindenestül.
a PROEX-nél érdeklődtem, többen ajánlották, és szimpatikus volt, amit telefonon mondtak.
Még lehet, hogy futok egy-két kört, de már várom, hogy meglegyen.
Nem akarok ordító hangot, inkább valami öblöset, úgyhogy lehet, hogy középdob is kell bele...
Neked a rendszered rozsdamentes acél?
Direkszűrő azóta is szépen dolgozik, már egyszer tisztítottam, még mindig jó a hangja, és ha hideg a levegő, durván érezni, hogy harapósabb az autó, mivel ugye ez is alulról szív hideget, ez sokat számít.
Üdv

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Yaris Ts
« Válasz #1441 Dátum: 2008.10.14 08:20:03 »

Jah, dumálhattunk volna, csak láttam nem vagy egyedül, meg gondoltam sietsz valahova, ugyhogy kanyarodtam is rá az autópályára.
igen, zoritsnak jeleztem, meg meg is nézem, hogy milyen vezetékek mennek a szondába, de már vagy másfél hete nem jelentkezett, most azt várom, hogy jeletzze, hogy tud-e küldeni olyan szondát, ami megtéveszti a computert, nemtom mi lehet vele :sleeping:
Nem szeretnék katit igazából, ha egy mód van rá ::)
Ha már hozzányúlok a kipuffhoz, akkor már teljes rendszer lesz, leömlőstül mindenestül.
a PROEX-nél érdeklődtem, többen ajánlották, és szimpatikus volt, amit telefonon mondtak.
Még lehet, hogy futok egy-két kört, de már várom, hogy meglegyen.
Nem akarok ordító hangot, inkább valami öblöset, úgyhogy lehet, hogy középdob is kell bele...
Neked a rendszered rozsdamentes acél?
Direkszűrő azóta is szépen dolgozik, már egyszer tisztítottam, még mindig jó a hangja, és ha hideg a levegő, durván érezni, hogy harapósabb az autó, mivel ugye ez is alulról szív hideget, ez sokat számít.
Üdv

Igen, a barátnőmmel voltam együtt, épp mentünk a Kika-ba csak úgy körbenézni, de nem nagyon siettünk, utána épp beszéltük, hogyha tényleg te voltál az, akkor megállhattunk volna...  :yes: Csak olyan hirtelen jött az egész, nem számítottam rá, hogy ott leszel, miután rámentél a pályára már megbántam.

A kati nélküli megoldás szerintem a legjobb ha meg tudod oldani a szondavezetékeket mert az ecu valóban vissza fog jelezni hibakódot. Helyes, a teljes rendszert ajánlom én is, ha már hozzányúlsz akkor legyen tuti és inkább végig minthogy csak dob, az nagyon kevés! A PROEX-ről nagyon jókat hallottam, de személyesen nem volt még velük tapasztalatom. Lehet, hogy ki kéne hogy ugorj hozzájuk mielőtt döntesz, hogy lásd milyen műhelyük van és milyen munkát végeznek. A kati nélkül elég hangos lesz, szóval inkább tegyél be egy középdobot, ha viszont nem zavar annyira, akkor hagyd ki a közepet, akkor viszont ordítani fog, olyan rally's lesz. Igen, az én rendszerem végig rozsdamentes.

Most akkor hogy is oldottad meg a direktszűrőt? Neked is lent van a ködlámpa mögött? Hol szerváltad, milyet vettél végül? Ha komolyan veszed a tisztítását és jól is végzed, nem lesz gond...



« Utoljára szerkesztve: 2008.10.14 08:22:20 írta ToTo »
Toyota Yaris T SPORT
153



Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1442 Dátum: 2008.10.14 13:25:29 »
Igen, a barátnőmmel voltam együtt, épp mentünk a Kika-ba csak úgy körbenézni, de nem nagyon siettünk, utána épp beszéltük, hogyha tényleg te voltál az, akkor megállhattunk volna...  :yes: Csak olyan hirtelen jött az egész, nem számítottam rá, hogy ott leszel, miután rámentél a pályára már megbántam.
A kati nélküli megoldás szerintem a legjobb ha meg tudod oldani a szondavezetékeket mert az ecu valóban vissza fog jelezni hibakódot. Helyes, a teljes rendszert ajánlom én is, ha már hozzányúlsz akkor legyen tuti és inkább végig minthogy csak dob, az nagyon kevés! A PROEX-ről nagyon jókat hallottam, de személyesen nem volt még velük tapasztalatom. Lehet, hogy ki kéne hogy ugorj hozzájuk mielőtt döntesz, hogy lásd milyen műhelyük van és milyen munkát végeznek. A kati nélkül elég hangos lesz, szóval inkább tegyél be egy középdobot, ha viszont nem zavar annyira, akkor hagyd ki a közepet, akkor viszont ordítani fog, olyan rally's lesz. Igen, az én rendszerem végig rozsdamentes.
Most akkor hogy is oldottad meg a direktszűrőt? Neked is lent van a ködlámpa mögött? Hol szerváltad, milyet vettél végül? Ha komolyan veszed a tisztítását és jól is végzed, nem lesz gond...

igazából én sem siettem, csak a Tescoban voltam vásárolgatni.
Megkérdeztem az árakat, kati nélküli rendszer NEM rozsdamentes olyan 100-110 ezer körül, ugyanez rozsdamentesbe pedig 180tól indul, szóval meggondolandó...
Nemtom, neked mennyiből jött ki a teljes rendszer, nemtudok viszonyítási alapokat...
Ha rallys lenne a hangja az jó lenne, de ez csak egy 1.5ös motor ::)
Igen a direktszűrő lent van a ködlámpa mögött, egy K&N típusú, Typhoon rendszerű.

tutinet: -nem lenne ész nélküli átmérőjű rendszer, 50es, vagy 55ös, gyárilag asszem 45ös van alatta.
           -Múltkor a Corolla TS topikban kifejtettem a véleményem a környezetszennyezéssel kapcsolatban.

Üdv!

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Yaris Ts
« Válasz #1443 Dátum: 2008.10.14 15:41:35 »

igazából én sem siettem, csak a Tescoban voltam vásárolgatni.
Megkérdeztem az árakat, kati nélküli rendszer NEM rozsdamentes olyan 100-110 ezer körül, ugyanez rozsdamentesbe pedig 180tól indul, szóval meggondolandó...
Nemtom, neked mennyiből jött ki a teljes rendszer, nemtudok viszonyítási alapokat...
Ha rallys lenne a hangja az jó lenne, de ez csak egy 1.5ös motor ::)
Igen a direktszűrő lent van a ködlámpa mögött, egy K&N típusú, Typhoon rendszerű.

tutinet: -nem lenne ész nélküli átmérőjű rendszer, 50es, vagy 55ös, gyárilag asszem 45ös van alatta.
           -Múltkor a Corolla TS topikban kifejtettem a véleményem a környezetszennyezéssel kapcsolatban.

Üdv!


Ki ajánlotta neked ezeket az árakat? Amúgy stimmelnek a magyar kipuffos árakhoz képest, ne felejtsd el hogy ez végül is egyedi gyártás lesz ami a teljes rendszert illeti. De egészen a leömlőtől végig a dobig nem rossz árak, csak minőségben legyen ott, és ne legyen hegesztve, hanem inkább csatlakoztatva, ez nagyon fontos! Nekem egy kicsit sajnos drágább volt, tudod japó cuccok... Az az igazság, hogy inkább a drágábbikat választottam mivel a minőség nekem a legfontosabb! Nem szerettem volna állandóan rohangálni ide meg oda és magyarázkodni, netán ha kifúj vagy baj van a minőséggel. A mostani idáig nagyon tuti! (lekopogom!!!)  :clap: :yes: :)

A gyári TS kipuff átmérője azt hiszem olyan 47 körül van, szóval marad az 55-ös vagy 57-es (egyedi)...
Toyota Yaris T SPORT
153



Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1444 Dátum: 2008.10.14 15:54:35 »
Ki ajánlotta neked ezeket az árakat?

Ezeket az árakat a PROEX mondta.
Igen, lehet, hogy érdemesebb megcsináltatni rozsdamentesből a versenyrendszert...

leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #1445 Dátum: 2008.10.15 11:24:44 »
...nem látszik az a további 1cm elől hátul? hmmm
innen, így már látszik? ;)

alaprugó
tterugó
3,5-4ültetés
4-4,5ültetés

leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #1446 Dátum: 2008.10.15 11:48:36 »
kicsit látványosabban:

TTE vs alap
3,5-4cm vs alap

4-4,5 vs alap



Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1447 Dátum: 2008.10.15 12:54:21 »
...nem látszik az a további 1cm elől hátul? hmmm
innen, így már látszik? ;)

alaprugó
tterugó
3,5-4ültetés
4-4,5ültetés

Igen, ezek így elég látványosak, de a TS rugó és a TTE rugó magassága között azt az 1 cm-t nehéz észrevennni..

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Yaris Ts
« Válasz #1448 Dátum: 2008.10.15 13:44:07 »

Igen, ezek így elég látványosak, de a TS rugó és a TTE rugó magassága között azt az 1 cm-t nehéz észrevennni..

Ha jól megnézed, akkor látni fogod a különbséget... Nem sok, csupán 1 cm. Nálad látsz különbséget vagy inkább csak érzel mint pl. a kanyarokban és az úttartásnál?
Toyota Yaris T SPORT
153



leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #1449 Dátum: 2008.10.15 13:49:16 »

Igen, ezek így elég látványosak, de a TS rugó és a TTE rugó magassága között azt az 1 cm-t nehéz észrevennni..

Ha jól megnézed, akkor látni fogod a különbséget... Nem sok, csupán 1 cm. Nálad látsz különbséget vagy inkább csak érzel mint pl. a kanyarokban és az úttartásnál?
a kékben(1.0) TS rugók vannak, a szürkében TTE(1.3)
igaz, mind a 2 autóban a gyári gátlók, ami lehet,h a ts-yarisban rövidebb valamivel...nemtom'



Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1450 Dátum: 2008.10.15 14:00:16 »

Igen, ezek így elég látványosak, de a TS rugó és a TTE rugó magassága között azt az 1 cm-t nehéz észrevennni..

Ha jól megnézed, akkor látni fogod a különbséget... Nem sok, csupán 1 cm. Nálad látsz különbséget vagy inkább csak érzel mint pl. a kanyarokban és az úttartásnál?

Érzetre mindenképp nagyon sokat javult, látszatra...háát, nem is tudom, talán ha belemagyarázom, akkor látom azt az 1centit... ::)
egyébként talán még az tűnt fel, hogy így olyan, mint ha beljebb lennének a kerekek a kasztniban, lehet hogy azért, mert ugye közelebb került, és jobban kihangsúlyozódik a kerék, nemtudom ,ezért mutatna jól egy picivel nagyobb, és szélesebb kerékkel.
A TS felni 6 vagy 6,5 széles?

Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1451 Dátum: 2008.10.15 14:05:31 »
a kékben(1.0) TS rugók vannak, a szürkében TTE(1.3)
igaz, mind a 2 autóban a gyári gátlók, ami lehet,h a ts-yarisban rövidebb valamivel...nemtom'

a képen elég látványos, hogy az 1.3asnak jobban ráül a kerekekre, főleg az elsőre, lehet azért, mert nehezebb a motorja? a kerekek ugyanakkorák a 2 autóban nem?
nekem azért ilyen látványos különbség nincsen.
A TS gátlói erősítettek, és asszem egy hajszállal rövidebb is.

leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #1452 Dátum: 2008.10.15 14:14:15 »
Érzetre mindenképp nagyon sokat javult, látszatra...háát, nem is tudom, talán ha belemagyarázom, akkor látom azt az 1centit... ::)
egyébként talán még az tűnt fel, hogy így olyan, mint ha beljebb lennének a kerekek a kasztniban, lehet hogy azért, mert ugye közelebb került, és jobban kihangsúlyozódik a kerék, nemtudom ,ezért mutatna jól egy picivel nagyobb, és szélesebb kerékkel.
A TS felni 6 vagy 6,5 széles?
lejjebb kerül a kasztni és így terpeszt egy picit, lehet,h ezért tűnik beljebbnek...
- Ts felni 5,5 széles
- tte 6
nem csak a kerék  szélessége mérvadó, hanem az ET-száma is

leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #1453 Dátum: 2008.10.15 14:20:23 »
a képen elég látványos, hogy az 1.3asnak jobban ráül a kerekekre, főleg az elsőre, lehet azért, mert nehezebb a motorja? a kerekek ugyanakkorák a 2 autóban nem?
nekem azért ilyen látványos különbség nincsen.
A TS gátlói erősítettek, és asszem egy hajszállal rövidebb is.
más a két rugó
a ts rugója hátul sokkal jobban ültet, mint a tte..legalábbis a gyári(nem ts) gátlókkal


Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris Ts
« Válasz #1454 Dátum: 2008.10.15 14:47:30 »
más a két rugó
a ts rugója hátul sokkal jobban ültet, mint a tte..legalábbis a gyári(nem ts) gátlókkal

Érdekes, nekem nem került feljebb a hátulja, mint az eleje, elöl hátul is 1cm volt. Igen, lehet, hogy a gátlón múlik.
Az volt az érdekes, hogy amikor kiszedtük a ts rugókat, és a TTE mellé tettük, a TTE magasabb is volt, és több menetből is állt, mégis lejjebb került az autó.
gondolom egész más a két rugó karakterisztikája...
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.15 16:10:43 írta Gleris »