Konkrétan fekvőtámaszban, a földhöz a lehető legközelebb ereszkedve néztem alá minden oldalról. Innen egyben van az alja is. Annyit láttam, hogy az A oszlop alatti lemezillesztés (az autó alján), ahol a szervizben a csápos emelőt alárakják, elhajolt kissé, emiatt az első sárvédő lemez eláll az illesztésnél. Nekem is ilyen jelenleg az Ave, vissza kell állítani egyenesbe a lemezeket és újra egységesen illeszkedő lesznek.
Sajnálatos módon nem vittük el a helyi Toyotába, el lehetett volna vinni. Vezetve, viszont érződött volna, ha valami nem jó a futóműben. A szerviz azért jó, mert fékhatás ellenőrzést, lengécsilli mérést is megcsinálják, valamint a gyári diag műszert is rádugják azok számára, akik kevésbé gyakorlatiasak. Mi sem vagyunk profik, csak nagyjából azért tudjuk, mit kell megnézni az autón. Szemre is kiszúrjuk az újrafényezett elemeket 95%-os pontossággal. Az esetleges olajfogyasztást, pedig a szerviz sem képes megállapítani.
Üdv a klubban..
A kuplung miatt ne aggódj, elég sok ilyen. Én tavasszal vettem, ugyanilyet mint a tied és pont ilyen a kuplungja.
Arra figyelj, hogy egyenesen tartsd a lábad, nehogy az legyen, hogy a doblemezre lógjon a cipőd hegye, emiatt ne tudd teljesen kinyomni, ugyanis ettől recseg...
1 hét után már észre sem fogod venni.