....Kuplung puha, végáttétel hosszú, 3.6 azt hiszem, a váltóáttételek jól elvannak találva. 6.ban alig forog 90-100környékén, ilyenkor 6-7L körül is el lehet vele suhanni.
Furcsa még, hogy alapjáraton nem érezni, hogy jár a motor, vibrációmentes az egész autó és síri csönd, indulásnál a fordszámmérő az egyetlen támpont, de szépen ellehet vele indulni 1000től, finoman kell kezelni a gázt.
gratula az autóhoz
fogyasztással nem szeretnélek elkeseríteni, de 6-7 körülit úgy tudsz összehozni,h nem 90-100, hanem 60-70 (automata 70-nél felrakta a legmagasabb fokozatot, majd 65-ig hagyta, ott viszont már csúsztatja a kuplungot)
de remélem nem lesz igazam, és láthatok szép eredményeket
(engem kifejezetten érdekelne egy finom lábbal megáldott is250 tulaj fogyasztási adatai)
soksok baleset- és problémamentes kilométert!
Köszi:)
Első tankot próbálom gazdaságosan elfogyasztani, 400km körül járok eddig 8.7L/100km BC szerint (250esnek elég csalós lehet a fogyasztásmérője, rendszerint 0,5L a diffi a valósághoz képest spritmonitor-on, meglátjuk).
Meg amúgy is élvezek minden percet, amit a kocsiban töltök, tehát sietni sincs kedvem
OFF:
Az IS érkezése előtt néhány hétig egy kölcsön RX400h-val jártam, amit nagyon megszerettem. Vigyáztam rá, óvatosan/megfontoltan mentem, 8.7L átlaggal sikerült vele közlekedni. Megdöbbentő egy >2000kg-os "tehéntől". Hasonló teljesítményű és tömegű ML430-ak átlaga >14L .... Szerintem az autós szaksajtó nem kellő alapossággal adta át hibridek jelentősségét.