Egyelőre még napi használatban van, talán egy-két hét múlva válik eladóvá.
Az autót 2014 őszén vettem Németországból, 2008. márciusi, vásárláskor 153974 km volt benne, most 217800 körül van benne. Európai kivitel, nem amerikai.
Extrák: tempomat, kulcsnélküli nyitás-indítás (megvan mindkét kulcs), ködfényszóró (az egyik háza repedt), utólagos Osram nappali menetfény, utólagos riasztó. (+ klíma, 4 elektromos ablak, elektromos állítású tükör, központi zár, alap audió AUX bemenettel, állítható magasságú kormány és vezetőülés - ezek szerintem mindegyik Priusban vannak) A menetfényen és a riasztón kívül minden gyári rajta, és minden működik. Gyári felnin Dunlop Bluresponse nyári gumi, Toyota acélfelnin Nokian WRD4 téli gumi (az acélfelni kicsit rozsdás), a gumi mérete megegyezik a gyárival, 195/55 R16. Mindkét garnitúra 2015-ös.
Fogyasztása: 5,03 az átlaga a megvásárlása óta. Itt vezetem:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/676984.htmlMegvásárlása óta csak márkaszervizben szervizeltettem (Toyota Mayer Pilisvörösvár és Budakeszi): a normál kopó dolgok mellett az alábbiak lettek cserélve: jobb első kerékcsapágy (174e km-nél), hátsó ajtózár (nem nyílt a csomagtartó), alsó motorvédő burkolat. 12V-os akkumulátor 2015. decemberben volt cserélve, fékbetétek és féktárcsák 2017. őszén (197e km), váltóolaj 182e km-nél volt cserélve (90e km-enként javasolt, de nem kötelező). Papíros szervizkönyv vezetve van. Műszaki 2018.10. hóig jó. Hibridgarancia 2018.10.12-ig él, illetve 226743 km-ig. (újat már nem lehet rá kötni, mert elmúlt 10 éves)
Sérülések: állítólag az egyik lökhárító újra lett fényezve (én nem látom rajta, csak az előző tulaj mondta), kavicsfelverődések a motorháztetőn. Sajnos én raktam rá 3 parkolási sérülést - ezek nem lettek javítva, de lehet, hogy egy polírozás eltüntetné a nagy részét. Jobb első ajtón 2 fényezés sérülés (bevásárlókocsi húzta meg?). Vettem hozzá gyári javítófestéket. Belül nincs elszakadva/törve/repedve semmi sem, a bőrkormányon azért meglátszik a használat.
Irányár: 1 900 000 Ft.