Viszont. Felhívtam egy márkaszervizt, és rendszám alapján megnézettem az előéletét. Azt mondták, hogy a hátuljába belementek, elég szépen, nem csak karcolás volt. Mindent cseréltek (egy márkaszervizben dolgozó kolléga fusiban, otthon), nem glettelték vagy ilyesmi, szerintük a festégréteg mérő is gyári adatokat hozhat, de vszínű a fenéklemez is sérült volt...
...
Mit gondoltok, érdemes foglalkozni vele? A márkaszerviz szerint a km valós lehet.
Üdv a fórumon! Örülök, hogy idetaláltál az indexről.
Nagy pozitívum, hogy a márkakereskedés felvilágosított. Ha csak lökhárítót érintő koccanás lett volna, azt mondanám, nem kell vele törődni, de ha a padlólemez sérült, akkor keresnék másik autót. Ezt egy alánézéssel ki lehet deríteni, padlólemezt nem lehet nyomtalanul javítani, bármelyik gyakorlott szerelő megmondja, történt-e ilyen. Mindenképp megcsináltatnám az állapotfelmérést, úgy, hogy felhívnám a szerviz figyelmét a sérülésgyanúra. 10 rongy alatt megúszod, szerintem megéri.
Egyébként ahogy az indexen is írtam, fotóról szép a kocsi, az ára sem rossz, szerintem érdemes a végére járni, hogy mennyire volt durva az a csattanás.