Sziasztok!
Nemrég került a családba 2006-os 2.0-s benzines Wagonunk...kellett a hely a gyerek miatt
szóval rögtön átnézettük a fehérvári szervizbe, meg kuplungot is cseréltettünk, nagyobb gázadásnál 4esbe és 5ösbe már megcsúszott...meg a másik jele ennek az volt amit már írtak is itt, hogy nagyon nehéz volt benyomni a pedált...na ezek a problémák megszűntek a csere után.
Hanem: előtte is és most is csinálja, amíg hideg a moci, pl az első 10 km-en, gyorsításkor elég rendesen fulladozik, vagy inkább dadog, akadozik. Erre beszéltük a gyertya cserét, ami meg is történt, na de ezek szerint nem az volt. Mondták továbbá a kuplungot is amíg nem melegszik át attól is lehet h még nem tapad rendesen...ugye kuplung is cserélve.
Mitől lehet még?
Másik: szerviz előtt nem tapasztaltam, az alapjárat -mikor már meleg- néha vissza esik 5-600 közé amitől eléggé remeg a kocsi. Ezt mi okozhatja?
Megint másik, amiben nincs tapasztalatom, de szerintem a kelleténél többet kell indítóznom hidegen és melegen is egyaránt. Az eddigi autóimnál amik kisebb köbcentisek voltak, rá a gyújtás, kulcs elfordít és megy...ennek kell 2-3 másodperc...ez így rendben van, ilyen, vagy itt is lenne valami?
Vagy egyszerűen vissza kellene vinnem ezekkel a tünetekkel???
Várom a válaszokat!
üdv