Halihó!
Családban vezetett Trabantok, Ladák, nameg pár év motorozás (Kawasaki ZZR) után szert tettem első saját tulajdonú autómra, ami egy ilyen gépsárkány lett, csak a kerek hátsójú (nem tudom, mi a neve, az a Liftback?) Na mind1, nagyon szép állapotban van, örülök neki nagyon (képeket később).
Ami bajom van, hogy az automata szívató frankón működik, de ahogy abbahagyja jótékony tevékenységét, a motornak olyan alacsony lesz az alapjárata, hogy igen-igen rázza a kasztnit, de ami a nagyobb baj, hogy igen sűrűn sikerül lefullasztani. Nem én vagyok a béna, csak úgy kell a kuplungon lépkedni, mint egy tojáshéjon, és ez nem mindig jön össze. Főleg ha tempósabb szakasz után a kelleténél hamarabb nyomom ki, akkor a magasabb fordulatról visszaesve lefullad. Ez is valamilyen vákumcső probléma lehet? Vagy csak egyszerűen egy csavarral beállítható?
A kocsi egyetlen gondja, hogy a hátsó ajtó tartó gázrugók nem működnek. Tud valaki olyan helyet mondani, ahol esteleg tutira találok ilyet (jó bontó is, csak nem akarom az oldalon fellelhető összeset felhívni, hátha látott mostanság vki ilyet...)
Az eredeti rádióval egyenlőre semmi bajom, ám a hangszórók igen gyatrák (a térdem felé néznek). Még nem szedtem le a burkolatot, így nem is tudtam lemérni, de tudja valaki, hogy mekkora van benne és hány ohmos? Kicserélném egy komponens szettre. Van valakinek olyan márka/típus, ami már bevált? (párhuzamban böngészem az autóhifi topikot is, de hátha jön rá itt is válasz).
Utolsó: hogy lehet klubtaggá válni, ha 1enlőre nem ismerek senkit, aki ajánljon? Valamint mennyi az éves tagdíj? Ilyen infókat sehol sem leltem a siteon.
A válaszokat előre is köszönöm szépen.