Lehet mondani sok mindent, de jó ismerősöm Lexus akkuja a 3 hét állás, kis akku lemerülés, továbbá a GPS műholdas rendszer folyamatos merítésének következményeként kapott zárlatot, és ennyi, nem volt külső behatás, nem volt rendszertelen használat..stb...
ismerem, nem egy állat....
A porszívóhangon azért jót derülök, bár igaz, míg felgyorsítasz 140-re 80-ról, valóban van némi zaj, egyesek számára nagyon zavaró én már megszoktam, de utána 140-es tempónál már csak szélzaj van, motorhang semmi.
Volt nekem is e12-m, és 4 ezres fordulatszám mellett, ahol élt a motor, az sem volt halk, plusz a legtöbb nekem eddig pályán 6,5 volt, ezt az e12 jócskán felül tudja múlni, főleg óra szerinti folyamatos 150 mellett.
Plusz az 1,4 140-ről nem mondanám, hogy túlságosan erőteljesen gyorsít ki, ilyenkor azért a hibrid még meglepően el tud indulni.
Továbbá ez még egy 2004-es e12 volt, mióta megismertem sógorom 2013-as Corolla-jának dinamizmusát, már nem szeretnék szívó benzinest, főleg, hogy belement az elmúlt lassan 1 év alatt a hibridbe 15e km, el lehet hinni ez idő alatt azért sikerült kiismernem.
Annyira vérszegénynek éreztem a 2013-as 1,6 132 pacit, hogy mikor két éve kipróbáltam a ráncfelvarrott Auris hibridet, már tudtam, ez lessz
Hal a tortán télen Bécsbe menet a Corolla pályán olyan 140-vel közelebb volt a 8-hoz, mint a 7 hez.
A műanyagok már zörgicsélnek benne itt ott amott, pedig ez 0 km-es új kocsiként vették.
Mindenki afelé mozdul amerre tud, esetleg ha van esély több fele is mozdulni, érdemes több ember véleményét meghallgatni, talán objektívabb lesz a kép.