Lehet, hogy nagyon jó fogyasztás jönne ki alföldön, 50 alatt csorogva, pihekönnyű gázzal - de nekem gyakorlatban mindig a dimbes-dombos jött be (=adott jobb fogyasztást), ahol a lejtőket jól meg lehet gurulni, fölfele meg legalább kap is valami terhelést a blokk, nem a BSFC gyík részén kell használni
Persze nem a túl meredek részek (lefele veszteség keletkezik fékezés miatt), és pláne nem ott, ahol lámpa meg stop tábla van a lejtő aljában
Motorral különösen, mert sokkal nehezebb "túl meredek" lejtőt fogni a súlyhoz képest nagyobb menetellenállás miatt.
Sőt, a Pulse&Glide (gyorsít-kigurul, gyorsít-kigurul) még akkor is segít valamennyit, ha vízszintben megyek. Csak néha fárasztó. De pl. Ausztriában, ahogy normál főúton állandóan 50-100-70-100-50-70-50-100-70 mintában jöttek a táblák, külön erőltetés nélkül is nagyon jó átlagom lett, csak annyit kellett tennem, hogy csináltam, amit a táblák mondanak
Annyi, hogy a fölös tempót ki kellett gurulni, nem elfékezni (tárcsa- vagy motorfékkel, mindkettő fék!).