Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385260 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kksnor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3780 Dátum: 2017.01.13 12:01:01 »
Nekem is ez a t25 van, 2003-as 116lovas és ebben még nincs részecskeszűrő.

Külső tükrök fűtése manuálisan kapcsolható, vagy az automatikus? Egyáltalán T25 Avensis 1.8 Elegant felszereltségben ez benne van, vagy csak kérni lehetett hozzá? Az elektromos behajtás és az állítás az megy, ha ez számít.
Nekem a hátsó ablakkal együtt megy az is.
:yes: szerintem is  :yes:
Én is úgy tudom, hogy ezekben még nincs dpf, az csak a 2.2-ek megjelenésétől szerelték, a 2.0D-ben pedig csak a T27-be, a T25 2.0D-be nem.


Tapatalkkal küldve az én Z1 eszközömről


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3781 Dátum: 2017.01.13 14:40:21 »
Ezekben van egyáltalán DPF? Csak mert már többedik hozzászólásban szerepel,hogy az bizony ilyenkorú dízel kocsinál tönkre fog menni. Csak mert az enyémben nincs,bár 1 évvel idősebb. Izzítógyertya megvolt az nekem 25ért :) Mondjuk az enyémet aki eddig vezette mind elismerően szólt kuplung-váltó-motor járás kultúráltságáról aztán kb ennyiért hirdetném meg én is :) Szóval,aki csak ránéz az árára az egyből azt fogja mondani,hogy na ez egy szutyok,amibe lehet borítani a pénzt. De próbáltam  Avet,ami így megkímélt úgy megkímélt volt,családi pátyolgatott autó volt,végig vezetve a szervízköny 2.2ért aztán a váltó úgy rezgett,mint a traktoron amit életemben előrször vezettem 13 évesen. Ezen meg áll mint a cövek,aztán harmadannyiba került .  Szóval nyílván bele lehet futni a dízellel egy nagyobb ráfordításra ,de azért nem törvényszerű. El kell menni megnézni, olyannal aki ért hozzá. Kipróbálni lassú üzemben,pörgetni a motort, várni amíg bemelegszik,menni vele egy kört,végig nyomkodni minden funkcióját, hallgatni a járását,kuplunggal kicsit játszani ,ezekből mind le lehet szűrni,hogy jó-e a kocsi vagy nem. Persze így is lehet gond,azt nem tagadom.
Biztosan nem tudom, általánosságban írtam. Úgy emlékszem hogy 2006-tól raktak a nagyobb dízelekbe.

zolika8904

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3782 Dátum: 2017.01.13 19:58:28 »
Sziasztok!A panasz a következő.Ha lerakom az autót 2-3 napra és éppen a hőmérséklet fagypont alá süllyed,akkor az első inditáskor nem indul be az autó.Legalább 3 hosszú probálkozásra indul. Probáltam, hogy ráadom a kontaktot és türelmesem várom,hogy izzitsa,nem inditom hanem leveszem a kontaktot,majd ismét hagyom izzitani. Ez sem segit.Az akuval nincs baj.A motor izzogyertyák lettek cserélve.Ha sikeresen beindul,azutan egesz nap szepen pöccre indul.

Sziasztok!Az volna a kérdésem,hogy lehetséges dolog az,hogy a motor injektorok ki voltak cserélve és nem volt programozva.
A szerelő elmondása szerint minden átnézett és leellenőrzött,de semmi hibát nem talált.Szerinte csak ez lehet az oka annak,hogy nagy hidegben az első inditás enyhén szolva nehézkes.Azt javasolta,vigyen Toyota szervizbe.
 

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 296
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3783 Dátum: 2017.01.14 09:35:40 »
Sziasztok!Az volna a kérdésem,hogy lehetséges dolog az,hogy a motor injektorok ki voltak cserélve és nem volt programozva.
A szerelő elmondása szerint minden átnézett és leellenőrzött,de semmi hibát nem talált.Szerinte csak ez lehet az oka annak,hogy nagy hidegben az első inditás enyhén szolva nehézkes.Azt javasolta,vigyen Toyota szervizbe.
Szia! Volt hasonló eset a nagy hidegben az én kocsimmal is! Aztán szerelők megnézték,izzítógyertyák hibátkanok voltak. Viszont az azokat összekötő lemez "vezetéknél" egy kis rozsda volt amit megcsiszoltak,és azóta jobb lett. Ami rámegy az elsőre azt is,így tuti lett. Nézzétek meg ti is!

zolika8904

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3784 Dátum: 2017.01.14 20:48:36 »
Szia! Volt hasonló eset a nagy hidegben az én kocsimmal is! Aztán szerelők megnézték,izzítógyertyák hibátkanok voltak. Viszont az azokat összekötő lemez "vezetéknél" egy kis rozsda volt amit megcsiszoltak,és azóta jobb lett. Ami rámegy az elsőre azt is,így tuti lett. Nézzétek meg ti is!
Köszönöm a tippet,megpróbálom én is.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3785 Dátum: 2017.01.15 09:16:46 »

Na igy indult az enyém valamelyik reggel -16-ban.
Pedig az akksim sem volt a toppon.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.15 09:19:31 írta kori01 »

Gatamm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3786 Dátum: 2017.01.15 11:25:52 »
Sziasztok!

A következő jelenséget tapasztalom mostanában.
Simán indul az autó hidegben, elindulok, és úgy 50-60 fokos vízhőmérsékletnél elkezd füstölni az autó, kékes fehéres füsttel. Van mikor abbahagyja, de volt hogy melegen is füstölt. Már leraktam egy hétre az autót mert hengerfejre gyanakodtam. A víz nem fogy, olajbetöltő nem habos. Viszont amikor füstöl, akkor a kipufogó vége olajos vizes. Úgy tapasztaltam hogy minél hidegebb van annál jobban füstöl.
Előre is kösz a tippeket.

Üdv.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3787 Dátum: 2017.01.15 12:11:46 »
Sziasztok!

A következő jelenséget tapasztalom mostanában.
Simán indul az autó hidegben, elindulok, és úgy 50-60 fokos vízhőmérsékletnél elkezd füstölni az autó, kékes fehéres füsttel. Van mikor abbahagyja, de volt hogy melegen is füstölt. Már leraktam egy hétre az autót mert hengerfejre gyanakodtam. A víz nem fogy, olajbetöltő nem habos. Viszont amikor füstöl, akkor a kipufogó vége olajos vizes. Úgy tapasztaltam hogy minél hidegebb van annál jobban füstöl.
Előre is kösz a tippeket.

Üdv.

Amikor füstöl nem dolgozik bele a hütővizbe?
nézd meg.
ha viz folyik a kipufogón tuti hengerfejes.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3788 Dátum: 2017.01.15 12:24:58 »
Sziasztok!

A következő jelenséget tapasztalom mostanában.
Simán indul az autó hidegben, elindulok, és úgy 50-60 fokos vízhőmérsékletnél elkezd füstölni az autó, kékes fehéres füsttel. Van mikor abbahagyja, de volt hogy melegen is füstölt. Már leraktam egy hétre az autót mert hengerfejre gyanakodtam. A víz nem fogy, olajbetöltő nem habos. Viszont amikor füstöl, akkor a kipufogó vége olajos vizes. Úgy tapasztaltam hogy minél hidegebb van annál jobban füstöl.
Előre is kösz a tippeket.

Üdv.
A fehér füst lehet a dobban összegyűlt víz párája is. Ha hengerfejes, egy olajcsere periódus alatt kieszi belőle a vizet, de csak hosszú terhelés esetén forr fel. Átlagos használatnál nem!  :nono: Akkor a dízel elvan 1-2 liter hűtővízzel is, hiszen híresen alacsony hőtermelő forrásról beszélünk. (Bár azt nem tudom, hogy a 2.2 is olyan sokára melegszik fel, mint a 2 literes.  :hmmmm: )

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3789 Dátum: 2017.01.15 14:19:06 »
Sziasztok!

A következő jelenséget tapasztalom mostanában.
Simán indul az autó hidegben, elindulok, és úgy 50-60 fokos vízhőmérsékletnél elkezd füstölni az autó, kékes fehéres füsttel. Van mikor abbahagyja, de volt hogy melegen is füstölt. Már leraktam egy hétre az autót mert hengerfejre gyanakodtam. A víz nem fogy, olajbetöltő nem habos. Viszont amikor füstöl, akkor a kipufogó vége olajos vizes. Úgy tapasztaltam hogy minél hidegebb van annál jobban füstöl.
Előre is kösz a tippeket.

Üdv.

2,2 D-CAT 177Le? Inkább fehér az a füst, mint kék.
Nagy valószínűséggel a DPNR igyekszik kiégetni magát, hosszabb utat kéne menni vele autópályán, min. 30 perc 130-al.
'08 RX400h
'09 Prius 3

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3790 Dátum: 2017.01.15 19:20:19 »
A fehér füst lehet a dobban összegyűlt víz párája is. Ha hengerfejes, egy olajcsere periódus alatt kieszi belőle a vizet, de csak hosszú terhelés esetén forr fel. Átlagos használatnál nem!  :nono: Akkor a dízel elvan 1-2 liter hűtővízzel is, hiszen híresen alacsony hőtermelő forrásról beszélünk. (Bár azt nem tudom, hogy a 2.2 is olyan sokára melegszik fel, mint a 2 literes.  :hmmmm: )
Ha hengerfejes akkor beledolgozik az égéstérbe a viz vagy forditva.
persze nem feltétlenül zabálja a vizet de fogy belőle olyankor de szerintem nem az lesz a baja,lehet csak párázik a drága aztán annyi.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3791 Dátum: 2017.01.15 19:21:59 »
2,2 D-CAT 177Le? Inkább fehér az a füst, mint kék.
Nagy valószínűséggel a DPNR igyekszik kiégetni magát, hosszabb utat kéne menni vele autópályán, min. 30 perc 130-al.
Teletolhatta magát vizzel   ::)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3792 Dátum: 2017.01.15 19:50:04 »
A fehér füst lehet a dobban összegyűlt víz párája is. Ha hengerfejes, egy olajcsere periódus alatt kieszi belőle a vizet, de csak hosszú terhelés esetén forr fel. Átlagos használatnál nem!  :nono: Akkor a dízel elvan 1-2 liter hűtővízzel is, hiszen híresen alacsony hőtermelő forrásról beszélünk. (Bár azt nem tudom, hogy a 2.2 is olyan sokára melegszik fel, mint a 2 literes.  :hmmmm: )
Kondenzvízre gondoltam. Az nem csak hengerfejeseknél képződik.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3793 Dátum: 2017.01.15 21:39:08 »
Kondenzvízre gondoltam. Az nem csak hengerfejeseknél képződik.
én is arra
Egy ismerösöm mondta multkor szétfagyott a kipufogója.
oda is irtam hogy szerintem párás.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.15 21:40:47 írta kori01 »

Gatamm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3794 Dátum: 2017.01.16 06:54:07 »
2,2 D-CAT 177Le? Inkább fehér az a füst, mint kék.
Nagy valószínűséggel a DPNR igyekszik kiégetni magát, hosszabb utat kéne menni vele autópályán, min. 30 perc 130-al.

Úgy gondolom igazad van, próbálja csak 22 km kevés neki amit a munkába megteszek. Pedig csak max motiont tankolok, augusztusban voltam hosszabb úton, és azóta megtelt?

Üdv.