Hi!
Ide is bemásolom, ha már innen jött a kérdés - és bocs, hogy csak most, de "havazás" vót ...Hardy írta:
fulel írta:
Pont most írtam a Yaris topikba ezt a hozzászolást:
Megvan a csörgésprobléma.(Remélem)
20000km-nél kinyomócsapágy hibáról hallottatok már egy TOYOTÁNÁL
Mindenki ki tudja probálni,hogy az okozza-e.
A motortérben a hűtő mögött van jobbra lent a váltó,elötte a kuplung munkahenger és a kar be a váltóba.Ha alapjáraton megnyomod a kart visszafelé,nem a nyomóírányba(nem is tudnád ujjal)és ha adja azt a csörgő,nyikorgó hangot,akkor ott a probléma.És melegen is tudod produkálni vele így.Először mondták,hogy a kiemelő villa meg a kinyomócsapágynál valami száraz,azt kell megkenni,de később felhívtak,hogy csak ki kéne cserélni azt a csapágyat.Úgyhogy hétfőn váltó szét....
Kíváncsi vagyok....
Hillar nektek volt már ilyen probléma?
Szedtétek már szét a váltót ennyi idősen
Szia!
MÁTÉ IMI a következőt mondja:
Gyere be - vagy jöjjön az be, akinek ilyen problémája van - mert amíg egy kávét megiszol (max fél óra) a probléma nagy beavatkozás nélkül is orvosolható.
Az volt az igaz, hogy száraz a kinyomóvilla és azt kell - egyébként motormosás után is ajánlott - zsírsprézni. Gumidugó ki, zsír be, gumidugó vissza. A kinyomócsapágy 100 esetből 99x tök oké!!
Jellemzően gyárilag sincs zsírozva kellő mennyiségben, és ez okozhatja a ciripelést.
Ha persze szeretné valaki szétszedetni a váltót ezért, szívesen látjuk, de az qva sok pénz, nekünk oké a dolog, mert szét-össze, aztán zsírzás és mehet. De ez nem mi vagyunk....
A legelső Carina E-knél is volt egy ilyen hiba, és amíg rájöttek ....
No, ennyi. Egyszerűbbnek tűnik így ...
Hali:
ÁÁ