Na, a lényeg, hogy kiadták a kocsit. Gondoltam, hogy készülnek valami kompenzációs meglepivel. De ez elmaradt. Illetve meglepetés volt, csak nem pozitív.
Amit adtak gumiszőnyeg garnitúrát, azt másnap ki is dobtuk, a Tescoban különb szettet adnak egy ezresért. Papírvékony, a mérete sem stimmelt. Vettem az autoszönyeg.hu-n szupit.
A tankban annyi gázolaj volt, hogy a 300m-re lévő kútig (MS kivezető Shell) épp kitartott. Tettünk bele 10 litert és a mutató meg sem mozdult. Ezt is szóvá tettem, hogy azért illik min. 5 litert beletölteni átadáskor, de szerintük nem kell. Ja, ez onnan jött ki, hogy gondoltuk indulás előtt beindítjuk a motort, járjon 1-2 percet, amíg megnézzük a visszajelzőket, körbejárjuk az autót, beállítjuk a tükröket, ülést stb. De a fickó azonnal leállítatta, hogy nincs benne nafta és nehogy vontatni kelljen
Ami az üzletkötésben nagyon nem tetszett az az volt, hogy a 90e Ft-os riasztót (hivatalos szerviz ár beszereléssel együtt) 170e-ért számolták fel, a 2 pár sárfogó gumit (hivatalos szerviz ár beszereléssel 17.200 Ft) 117e Ft-ért. És ez szerintük így teljesen korrekt. Hisz adtak kedvezményt az autó árából. Ja, és tartozék árlista azóta sem létezik. Érdekes módon, a Duna autónál van ilyen...
Hab a tortán, hogy az okmányirodai ügyintézésért még kért borítékban 8e Ft-ot, hogy "simán és időben" menjen a forgalomba helyezés.
Azt hiszem, hogy rendezem a gondolataimat és írok egy szép levelet Gablini bácsinak. Hátha nem tud róla, hogy a szalonjában miket művelnek az eladók, ezzel hogyan fognak illetve űznek el hosszabb távon ügyfeleket.
Ha meg tud róla, akkor még rosszabb a helyzet, lehet hogy a TotalCart is érdekelné egy ilyen sztori...