Az ilyen autókat megéri behozni és családnak megvenni. Szerintem ez kifejezetten szimpatikus, annak ellenére, hogy nem SOL felszereltség, ez tud mindent, amit kell. Ráadásul, fűzött blokkos, és téli-nyári gumigarnitúra van hozzá, új fékekkel. Az ára sem vészes...
1,8 Station Wagon StyleÉs ez is, ugyanolyan, mint az enyém, csak 1 hónappal idősebb, 2011-es téli-nyári gumikkal, állófűtéssel:
Kék Station Wagon 1,8 SOLPicit drágábban, de viszonylag kevés km-rel, szervizkönyvvel, téli-nyári gumikkal, vonóhoroggal:
Zöld Station Wagon 1,8 SOLÉs ez is szimpi, szintén téli-nyári gumikkal, vezetett szervizkönyvvel. Ahogy a képeket nézem, a beltérre ráférne egy autókozmetika, de alapvetően szép a beltér állapota, az látszik rajta, hogy használták, de kopás, szakadás nincs. A külseje is teljesen gyári és ez tetszik:
Ezüst Station Wagon 1,8 StyleSzóval, ott tartunk, hogy aki teheti, és szüksége is van egy viszonylag olcsó, de minden tekintetben tisztességes családi autóra, annak nagyon megéri behozni egy ilyet. A fenntartási költsége pontosan azért alacsony, mert átgondolt, jól összeszerelt autók ezek az AveI-esek, akik jelenleg Carinában ül, annak erősen ajánlott, de legalábbis nagyon ésszerű lenne ilyenre váltani, ha eljön az idő. Most még lehet megkímélt, nem túl sokat futott, ellenőrizhető előéletű Avékat találni kint, amiket még nagyon hosszú ideig lehet itthon használni.
Ahogy számolgatom a honosított árait ezeknek a linkelt példányoknak,
a legdrágább jön ki 1,1M Ft-ra. Ennyi pénzért szebb autót ugyan lehet találni (bár vitatkoznék, ha a linkelt egyedek közül valaki azt mondaná bármelyikre is, hogy nem szép), de univerzálisabbat, ami az emberek, családok számára mindent egybe vetve a legideálisabb választása lehetne hosszú távon a mindennapi feladatokra, aligha.
Gyakorlatilag a legendás Carinák erényeit viszi tovább egy kultúráltabb, extrásabb, biztosnásgosabb, csendesebb, de valamivel szűkebb csomagolásban.