Tennap lecserélték az olajat. Szerelő, mert nekem nincs semmim hozzá. Csak az autó meg az olaj.
Szóval utána hazajöttem, 800 m. És a szép aranysárga olaj őzbarna lett.
Gondolom a régi olajtól. Ennyi maradna benne? Jó, nem lett megemelve a hátulja, de akkor is. Miért nem az alján van az a luk?
Meg állítólag a hidrotőkénél is marad ott olaj.
Olajcsere előtt mindig jól be kell melegiteni a motort, a hűtőventilátor induljon el akár többször is! (Feltételezem ti is bemelegitettétek, mert ugye a hig olaj könnyebben folyik ki.)
Ha nem lett átöblitve a motor a régi olaj utána valamivel + egy köztes olajjal, akkor normális, annyi olaj maradhat benne, ami elszinezi.
A barna az kiváló, fekete ne legyen
Miért nem az alján van az a luk?Jogos kérdés!
Jó volna az olyan karter, amin van egy alacsonyabb tölcsérszerű pont az olajnak, ahol ki tud folyni mind! pl karter egyik sarkában.
Meg állítólag a hidrotőkénél is marad ott olaj.A Carina nem hidrotőkés, szeleplapkás megoldás van a hézagkiegyenlítésre.
De 8/16 hidrotőkében 1-2 dl olajnál több nem maradhat, (ha!) fullon feltöltődve van mind!
A szerelőd a vezérmű fedél alatti térre gondolhatott amiben ennyi olaj marad leállitás után, mi az új olajat kissé elszinezheti:
[a csatolmányt egy admin törölte]