ők sem estek hasra tőle
Azért ez, meg a Winkler-féle okádás: ég és föld
! Itt objektíven leírja az autó előnyeit (szót ejtve egy csomó mindenről, amit az előbbi nem is tartott említésre méltónak, pedig szvsz a síri csend 130-nál -egy kompakt kombiban!- fontosabb információ, mint a furán varrott bőr...); és mellesleg megemlíti, hogy neki nem annyira jön be a design (de így sem
fikázza, és ez alapvető különbség!) - és az utastérben az anyagok és az összeszerelési minőség lehetne jobb is.
Ennyi... ilyen egy korrekt bemutató.
Ami a csomagtartó méreteit illeti... írja:
"Alapesetben 530 liternyi poggyász fér be hátra, míg lehajtott ülésekkel 1658 literesre nő a kapacitás, ami a Toyota sajtóközleménye szerint kategóriaelső. Erre jogosan hördülhet fel egy Skoda Octavia kombi tulajdonosa, hiszen ő 610/1740 liternyi hellyel gazdálkodhat, de egy új Golf kombi csomagtere is 605 literes alapesetben."
Azt tudom elképzelni, hogy az Octaviában meg a Golfban alapban nincs pótkerék - az Aurisban viszont van. Ezzel a trükkel régóta él a VW, alapesetben pótkerék nélkül adják meg a kocsijaik csomagterének a méreteit, míg a Toyota pótkerékkel. Pl. a Golf V raktere is így tudott jóval "nagyobb" lenni, mint az Auris I-esé