Pont most akartam belinkelni.
Ez az ember ismét bizonyította, mekkora f*sz... idióta.
Teleszórja a "tesztjét" szubjektív szarságokkal.
A bőrkárpit hibája csúnya, valóban, pláne egy sajtónak szánt autónál, amit ízekre szednek...
Viszont a hajtásról írt "jellemzése" egyszerűen az újságírás szégyene (már többedjére!). Ha szinte minden médium, ahol próbálták, dícsérik, elismerik már évek óta, hogy lehet az, hogy neki csak a birkák jutnak eszébe róla?! 110-120-nál 7-8 liter között? Ez a hülye benézte, hogy éppen az 1,6-ost vezette, szerintem. Komolyan, miért alkalmazzák??? Talán árokásához lenne tehetsége, de az autós újságíráshoz nem sok...
Amúgy a Toyota is hülye, ha valóban ilyen széthulló autókat enged át a minőségellenőrzésen... ... de az, hogy a vészvillogó ronda? Ki a f*szt érdekel? A Corolla/Auris életében egyszer sem kell használni valós probléma miatt, max, ha meg akarom köszönni, hogy előzékenyek voltak velem szemben... ...más autónál, lehet, hogy fontos, hogy néz ki...
Tehát megkérdezem: EZ egy teszt?
Szerintem nem, csak, ahogy írta a leges legelején, nála az összes dolog közbejött...
Nem érdemes így felhúzni rajta magadat
... bár elsőre én is dühös lettem. Írtam is nekik, de direkt kulturáltan, névvel-mindennel, s magáról a "tesztről" csak annyi említést tettem, hogy azt nem érdemes részletezni, mert önmagát minősíti. Viszont a 100-120-nál 7-8 literes fogyasztást annak tituláltam, ami: hazugságnak. (Az 1.6-os sem ehet amúgy ennyit, ilyen tempónál.)
Két dolog különösen szánalmas/röhejes a cikkben: 1. amit a műszerfal designjáról ír (én ültem ebben az autóban -mármint az ötajtósban- és bár ízlésről vitatkozni nem érdemes, de azért létezik olyan, hogy valami tényleg csúnya, és olyan is, hogy nem az, bárki bármit is mond rá. Az ellenkezőjét állítani pedig nevetséges. Néztem a képeket, és hozzá az aláírásokat, és azon gondolkodtam: nem igaz, hogy nem látja, mennyire nem illenek össze
2. a mocskolódás a hajtásláncról. Az megintcsak olyan, hogy felveti a kérdést: ez az ember tényleg erről az autóról ír? Prius II hosszasabb vezetése után azt kell hogy mondjam, hogy nem! A hangról, és a gyorsítóképességről egyaránt olyasmiket állít, amiknek egyszerűen köze nincs a valósághoz.
Ami a többit illeti? A cikk általános hangvétele alapján simán kinézem, hogy direkt kárt tett az autókban.
Olyan övön aluli dolgok vannak a cikkben (pl. az utalás a török gyártásra), és annyira hazug és rosszindulatú, hogy bárki is ott náluk a döntnök, és bármekkora sztár is a Winkler, és ezt tutira nem engedtem volna ki a nyilvánosság elé.