Szavazás

Lecserélnéd a jelenlegi Corollád Aurisra?

Igen
40 (28.4%)
Nem
60 (42.6%)
Nem corollám van, de bevállalnám
24 (17%)
nemkéne, nekem kicsi; jobb, erõsebb kocsim van
17 (12.1%)

Összes szavazó: 133

Szavazás lezárva: 2006.10.31 08:21:45

Szerző Téma: AURIS - általános topik  (Megtekintve 1242670 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4830 Dátum: 2010.02.25 22:39:40 »
Voltam Kiskőrösön szervizen közben próbáltam ráncos Aurist (1.33) Címszavakban (miután az előző hsz-em elszállt :double fuck: )
csendes, rugalmatlan, hidegen lusta, melegen nagyon csendes, hosszú váltó, jó fogyi.

A fészliftes Aurist pedig álló helyzetben gusztáltam meg. Pont annyit változtattak, hogy azt mondjam kéne.

Picit finomabb anyagok, picit szimpatikusabb forma, 6os váltós kisdízel. :yes:
Gabe 254.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4831 Dátum: 2010.02.26 08:09:34 »
Voltam Kiskőrösön szervizen közben próbáltam ráncos Aurist (1.33) Címszavakban (miután az előző hsz-em elszállt :double fuck: )
csendes, rugalmatlan, hidegen lusta, melegen nagyon csendes, hosszú váltó, jó fogyi.

A fészliftes Aurist pedig álló helyzetben gusztáltam meg. Pont annyit változtattak, hogy azt mondjam kéne.

Picit finomabb anyagok, picit szimpatikusabb forma, 6os váltós kisdízel. :yes:
Remélhetőleg a felhasználói visszajelzéseket figyelembe vették és nem csak ráncvarrás volt a lényeg.
A finomabb anyagok talán nem a rideg, kemény, zörgős elődöt követik!?!
Fery

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4832 Dátum: 2010.02.26 22:02:13 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/auris/toyota_auris_1.6_sol-3187875
Ennek marha jól néz ki a belseje, megnézném közelebbről. Az ára meg vicc, ilyen korú volt az enyém 5 éve, mikor vettem, és drágább volt fél millával.
Hát tényleg meg kéne nézni közelebbről, nehogy kaki legyen a palacsintában - mert gyanúsan olcsó ez az autó. Ha azt mondtad volna, hogy mennyi egy 2007-es 1.6-os Sol Auris, 2.9-3.0 környékére tippeltem volna az árat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4833 Dátum: 2010.02.26 22:25:29 »
Ma Kaposváron én is alaposan megvizslattam az új Aurist. Mellette állt egy régi, úgyhogy különösen jól össze lehetett őket hasonlítani; az értékesítő fiatalemberrel (aki nagyon kedves és kompetens volt) közel egy órán át elemezgettük a különbségeket.

Az autó jóval nagyobbat változott, mint amit a fotók alapján sejteni lehet! Az eltérést én nagyobbnak értékelem, mint az E12 faceliftjéét; főleg, mert ez (ellentétben amazzal) szinte maradéktalanul pozitív, egyetlen apró részletet leszámítva (amire később kitérek).

A design egyszerre lett elegánsabb és markánsabb, ami elég szerencsés kombináció  :yes: ... Méghozzá elöl-hátul egyaránt. Az orr-részen a szélesebb alsó levegőbeömlő, az ugyancsak szélesebb hűtőrács, a lökhárító alatti "szoknya" ködfényszóró körülötti kidudorodása és a motorháztető tagoltabb, domború kialakítása markánsabbá, dögösebbé teszik a kocsi "nézését"; a szebb, bonyolultabb formájú fényszóró, a hűtőrács lamellái és a motorháztető vonalai pedig elegánsabbá. Hátul az új mintázatú lámpatestek és a rendszámtábla fölötti szélesebb, króm díszléces burkolat, valamint a lökhárító új függőleges és vízszintes tagolása, vonalai adnak szebb összképet; ugyancsak ez utóbbinak, nomeg az újonnan a lökhárítóba integrált fényvisszaverőknek és az azt körülvevő idom formájának köszönhetően pedig hátulról is dinamikusabb hatást kelt az autó. Összességében véve: sokkal szebb lett!

Belül látványra nem sok minden változott, kivéve a kormánykereket; arra ugyanis ránézni is sokkal jobb, megfogni pedig pláne. Jóval sportosabb autóban is megállná a helyét ez a kormánykerék. A másik szembeötlő változás (és itt érkeztünk el az egyetlen negatívumhoz) a kézifék-kar: a praktikum oltárán feláldozták a formát, az eddig a középkonzol-"híd" ívének felső vonalát alkotó kar helyére egy szokványos kialakítású került - ami sokkal könnyebben kezelhető, viszont látni rajta, hogy oda eredetileg valami mást terveztek.

Viszont a könyöklő immár alapban is használható; az ablakemelők újra automaták lettek; mutatósabb az üj mintájú üléskárpit; és -halleluja, halleluja- puha műanyag került a műszerfalon az utas előtti részre, és a műszerek fölötti árnyékoló-elemre egyaránt. Az utóbbira szó szerint rákerült - ugyanis a kemény anyagú árnyékoló továbbra is ott van, viszont a tetejére rábiggyesztettek egy illeszkedő formájú, puha "sapkát" (így leírva furán hangzik, de a látvány rendben van). Jaaa és mintha tényleg masszívabb lenne a "híd" is (bár azokban az Aurisokban, amikben ültem, nekem eddig sem tűnt fel hogy bármi gond lenne vele).

Na, hát kb. ennyi a látható változások listája... Valaki mintha írta volna korábban, hogy eltűnt a kétszintes kesztyűtartó  :?: ... Lehet, hogy erre nem jól emlékszem; de annyi biztos, hogy nem tűnt el, továbbra is kétszintes.

Egy dolog maradt a régi, amit pedig én mindenképpen megváltoztattam volna: a kemény műanyag borítású napellenző.

És még valami - vicc, de tényleg így van: kint, a szalon előtt is állt egy új Auris; ezüstszínű. Nem az utóbbi hét év obligát platinaszürkéje, hanem ezüst. Monokróm ezüst. És wazz, tök jól nézett ki vele a kocsi  :sorcerer: ... Bent a szalonban a másik autó fekete volt, és az egyértelműen kevésbé állt jól neki.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4834 Dátum: 2010.02.26 22:31:12 »
Hasonló tapasztalatok, mint nálam...
A kétszintes kesztyűtartó maradt, sőt a fölsőbe került USB meg jack csatlakozó is.
Gabe 254.

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4835 Dátum: 2010.02.27 20:58:27 »
 Bocsi hogy múltkor rosszul írtam le a kesztyűtartók közül a felső volt ketté osztva most az megváltozott gondolom az usb miatt :yes:

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

Anubis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 295
  • Toyota Auris 1.4 D4D LUNA ('07)
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4836 Dátum: 2010.03.01 07:47:50 »
Sziasztok!

Kb. 1 hónapja történt, amikor egy áruház parkolóban kb 10-15 km/h-val kanyarodtam volna be egy parkolóhelyre, ahol is bokáig ért a hó. Mivel elég öregek a téli-gumijaim, elég volt ez ahhoz, hogy megcsússzanak a kerekek (talán jeges is lehetett a hó alatt az aszfalt). Még ilyen alacsony sebességgel sem akartam nekicsúszni a padkának (miközben a kormány teljesen alá volt szedve), ezért azonnal határozottan fékeztem. És ekkor ért a meglepetés: teljesen beesett a fékpedál ellenállás nélkül, koppanásig.  :whistling: Az autó megállt, nem mentem neki a padkának, de azóta is aggaszt, mi is történhetett akkor a fékkel. Úgy esett be a fékpedál, mintha csak a kuplungot nyomtam volna be.  :eek:

Azóta nem volt ilyen jelenség. Szerintetek mi lehetett a baj?

Köszi!


Petyaa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 942
  • Auris 1.4 VVT-i
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4837 Dátum: 2010.03.03 22:21:44 »
szerintem semmi baj, működött az ABS. Nekem is volt ilyen.......megviccelt a fékerőszabályzó. Mivel a kerekek és az aszfalt (jég) közötti surlódási együttható gyakorlatilag 0 volt így a fékerő minimálisra redukálódott a kerekek blokkolását elkerülendő. :clap:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4838 Dátum: 2010.03.04 09:21:52 »
ABS-nel beesik a fekpedal? Nalam eddig mindig visszarugott.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4839 Dátum: 2010.03.04 10:53:41 »
Hm, mennyi az esélye vajon, hogy az új Auris picit magasabb könyöklője alkatrészként megrendelve beleapplikálható egy 2007-es gyártásúba? :-D

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4840 Dátum: 2010.03.04 11:10:39 »
Eddig is volt vmi gyari megrendelheto, ami nehany centit magasitott vmi 25 ezerert  :wacko:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4841 Dátum: 2010.03.04 11:39:16 »
Eddig is volt vmi gyari megrendelheto, ami nehany centit magasitott vmi 25 ezerert  :wacko:
32 ezer :-D És igen, tudok róla, pont ezért is kérdezem, mert többen panaszkodtak arra a fajtára, hogy pont pár centivel alacsonyabb mint kellene... És most bevillant, hogy lehet, hogy kedvezőbb az ára, ha nem luxus-tartozékként vásárolom, hanem szimpla alkatrészként rendelem, bár attól tartok, hogy nem igazán szerelhető a mostani modellekbe az új fajta... Na majd rákérdezek szervízben ha arra járok :-)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
AURIS - általános topik
« Válasz #4842 Dátum: 2010.03.04 15:13:52 »
Nincs esetleg valakinek megközelítő tippje, mennyi lesz majd az Auris Hibrid ára itthon?
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Satriani

  • Vendég
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #4843 Dátum: 2010.03.04 15:35:28 »
Nincs esetleg valakinek megközelítő tippje, mennyi lesz majd az Auris Hibrid ára itthon?

Megalapozott tippet kérsz?  :1eye:  Olyan szerintem egyelőre senkinek nincs. Aki tud valamit, hallgat(nia kell), találgatni meg bárki tud.

...még én is. :D Szerintem 6M körül lesz az alapára.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
AURIS - általános topik
« Válasz #4844 Dátum: 2010.03.04 20:37:22 »
Cikkben olvastam, hogy olcsóbb lesz a Priusnál, de az importőr még nem árazta be a kocsit. Csak gondoltam megkérdezem.  ;)

Ha kényelemben nem is, de azért fogyasztásban vonzó alternatívája lehetne a 2.4-es Exe Avensisnek.  :D
CVT szerkezetű autókat már vezettem (Prius, Lexus Hibridek, Nissan Murano), az MMT váltónál azért egy picivel több a bizalmam iránta.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61