Sziasztok!
Köszi a válaszotokat!
Megkérdeztem és azt mondta tesóm férje, hogy a km óra át van alakítva mérföldesre, meg voltak még átalakítások, hogy Angliában használhassák. Azt mondta, hogy átszámítva sincs benne 130e km. Évente olyan 4-5e km körül tett bele.
1995ös évjárat. Elég jól fel van szerelve. Azt mondta sógorom, hogy ez még náluk is ritkaság, főleg, hogy sérülésmentes. Ez a Revision3. A motor a 3s-gte. Ez akkor tényleg a 261lovas verzió? Mi a véleményetek a motorjáról és a felszereltségéről?
3e Fontot szeretne kapni érte -kb. 900e. HUF- , de mivel tesómékról van szó, csak meg tudnánk úgy egyezni, hogy mindenkinek jó legyen.
Igazából azt szeretném, ha a sokáig enyém lenne. Ami ennél szerintem lényegesen jobban megy, azok számomra elérhetetlen áron vannak még.
Ha tesómék nevén marad és angol rendszámmal használom kölcsönadási szerződéssel, akkor mi van ha pl. összetörnék egy másik autót? A biztosító nem fizet?
Jobbkormányos kocsi vezetése itthon veszélyes, balesetveszélyes? Az lenne az igazi, ha átépítenék. Mégis mennyi lehet? 500e?
Ha jól számoltam, akkor a regadó kb. 400e plusz forgalombahelyezés költségei. Kb. 600 összesen csak a magyarosítás?
Ha kimennék érte repülővel és hazahoznám lábon az is gondolom benne lenne vagy 250-be.
Itthon ez már luxusadó köteles a teljesítmény miatt. Mennyi lenne kb. az éves vagyon és teljesítményadója összesen? 150e? Ha vagyonadót kell fizetnem, akkor teljesítményadót nem kell?
Erre ha jól tudom és ha jól számolom, akkor az éves kedvezményes hobbiautó biztosítás olyan 36e körül lenne.
Nektek mi a véleményetek? Ha olyan 900e körül megvenném és hazahoznám lábon forgalomba helyezném (esetleg át is építeném) mennyibe állna meg a kocsi? 2millió?
A másik kérdésem. Ezekről a Turbos Mr2-esekről mi a véleményetek?
Bármilyen tapasztalatot, ötletet, javaslatot szívesen veszek!
Köszi!
Roli