Két lehetőséged van : Vagy veszel újat cirka 150 ezerért vagy veszel bontottat. Esetleg felújíttatod a neten ha rákeresel találsz műhelyeket. A bontottra szavaznék azt hiszem 60 ezerért volt nemrég a jófogáson 4 db. Abból válogathatsz hogy neked melyik a jó.
Egyébként mik voltak a tünetek amiért a szervizt felkerested?
Annyit vettem észre, hogy hideg motornál amikor megyek melóba indulás után elég sokat kell mennem egyenletes 60-as tempoban és azt vettem észre hogy 4.-ben picit rángat, 3.-ban nem mert magasabb a fordulatszám, aztán ez kezdett el motoszkálni bennem, meg hogy az előző tulaj szerelője azt mondta, hogy szerintem higul az olaj és ez azért van mert valamelyik befecsi rossz és sokat nyom.
Mondjuk a fogyasztáson nem vettem észre de állandoan lestem az olajszintet, bár ennek a rohadt avenak annyira ramaty a nívója, hogy nem lehet normálissan megnézni, mert folyton tiszta olaj, ilyet még nem értem.
De ez a higulás szerintem hülyeség, mert amit leengedtem olajat szerintem nem volt sok meg nem volt gázolaj szaga sem, az új olajba is van már kb bő 3000km és azt is megszagoltam meg még vagy 4-5 autószerelő és ők sem érzik benne a gázolajat.
Plusz elkezdett rosszabbul menni, meg füstölni, bár ez lehet egr miatt is, az még ki kell tisztitani, mert az lehet retkes. Most kapott toyotás tisztitót meg shell nitrot meg spurit aztán meglátom.
Meglesz a tisztitás, kicserélem a gázolajszűrőt, kitisztitom az egr-t meg leszedem az intercoolert aztán azt is kidzsuvázom, és akkor meglátom milyen lesz.
Ha jól megy meg minden akkor igy marad.
Sokat szoktam padlózni előzésekkor(persze csak meleg motornál) szóval egyből érzem ha valami nem jó.
Viszont amit észrevettem most, hogy amikor beleraktam a tisztoto adalékot akkor hazafele még füstölt, most meg már nem, igaz jól meghajtottam, hogy kikormolja magát, de most erő is van, meg minden...