És én nem ugyanezt mondtam neked?
Ezek a kis szervomotorok (több is van) autómata állásban folyamatosan állítgatnak mindent. Van egy állás, ahol a Tiéd megakad, és ott kinlódik, majd egyszercsak megindul. Volt pl. ugyanilyen hibával Avensis nálunk, az csak akkor csinálta, ha nem AUTO-ra volt állítva, a hőmérséklet pedig 21 fokra. Pont ott akadt meg, és ott folyamatosan nyögdécselt. Feljebb nyomtad 22-re, picit fordított, és kuss volt.
A kesztyűtartót kivéve balra van egy ilyen szervómotor, ill. a gázpedál felett felnézve is van egy. Könnyü őket megtalálni, mert befexel, valaki közbe kapcsolgatja, és látni fogod mi mozog... Amikor hallod a hangot szintén befekvés, és látni fogod, hogy nem állít, csak piciket fel-le ugrál. Csak azt kell lesasolnod/kifülelned, hogy melyik. És azt kell cserélni!