Nohát !
Majdnem 2.000 km. van a kisautóban, és nem szeretném elkiabálni, de úgy érzem, a bejáratás szinte tökéletesen sikerült. Egyszerüen úgy érzem, a kézikönyv téved, amikor 87 lóerőt emleget, mert ebben legalább ennyi SÁRKÁNY van !
Lényegében az első ötszáz kilométeren 3 ezres fordulatszámot nem értem el, óvatosan, szépen egyenletesen huzattam a sebességekben az autót, és max 90 km/h -t értem el.
Ezt követően úgy "érzésből" folyamatosan növeltem a fordulatszámot, és egyre dinamikusabban gyorsítottam, azonban sohasem ész nélkül, padlógázzal. 3 nagyobb vidéki út is van már a motorban, szerintem az autópályán való közlekedés is hasznos volt, talán jobb, mint a budapesti dugóban való bejáratás.
Lényegében úgy érzem, hogy sikerült a célom, azaz egy lendületes, gyors, de nem erölködő, széthajtott motort összehozni. 3000 kilométernél viszem egy külön olajcserére, sokak tanácsa alapján.
Érdekesség : eddig egy öregebb mondeót vezettem, vicces, hogy a Yarisba átszokva mennyire megváltoztak a vezetési szokásaim. Nincsen már "öreguras" autózás, mintha tíz évet fiatalodtam volna, úgy cikázok a sorok között, tisztán mivel elképesztően élvezetes vezetni.
Jah, és egy merész wagon R megpróbált leelőzni az autópályán :-)