Gondolom ha normalisan vezetve volt a szervizkonyv akkor egyertelmu de amugy van valami jele ha egy ora porgetve van? Nincs sok tapasztalatom meg hasznaltauto vasarlasban
Látni kellene azt a szervizkönyvet is...
Ugye ha gyanúsan ugyanaz a kézírás és még a toll színe is az évek múlásával, vagy ha netán 1-2 bejegyzés hiányzik, de utána meg megint márkakereskedéses pecsét van benne (ha nem történt tulajváltás közben, akkor szerintem egy tulaj, aki a gari lejárta után is márkaszervizbe megy, már végig oda fog... pláne nem fog kihagyni 30-45e km-et, hogy majd újra márkaszervizbe menjen...
), akkor ez is gyanús lehet. A hirdetés ha jól rémlik szervizkönyvet nem említ, csak szervizszámlát...
A beltér, ha gondos volt a tulaj, akkor nem érzi meg a 200e km-et sem, kopásra utaló nyomokat azért lehet keresni a kormánykeréken (persze nem nagy dolog manapság újrabőrözni valamit) a sokat használt képzeletbeli óra 10 óra 10 perc vagy 9 óra 15 perc fogásoknál.
Szerintem ha a km-óra meg lett bontva, az sem fog szemet szúróan feltűnni (illetve nem tudom a pörgetéshez kell-e bontani, vagy elég laptoppal programozni valamit
).
Ahogy látom az autón lecserélték a rendszámtábla keretet, így sajnos ez sem lehet már támpont, hogy ha netán Toyota keret lett volna, akkor fel lehetett volna hívni őket és a rendszáma alapján érdeklődni náluk.
Ha pedig az évjárathoz nagyon eltérő rendszám-kombináció társul, akkor nagy valószínűséggel külföldről hozhatták be (hiszen ha az ember elveszti a rendszámát, akkor azt egyszer lehet még pótolni súlyos pénzért), ahonnan ugyebár sérült vagy sokat futott autókat (vagy a kettőt egyszerre) éri meg a kereskedőnek behozni, hogy még ő is keressen rajta.
Hirtelen általánosságban ennyi jutott eszembe.