Lustulás, mint olyan szerintem is "furcsa" dolog. Nem hiszek benne. A megkímélt autó egyszeri meghajtása esetén előforduló gyűrűtörésről már én is hallottam és fizikailag értem az okokat. Ebben hiszek.
Illetve a jelenlegi cégemnél van egy off opel astra (csepp) 1,4-es (9 éves), amiben van 530-540e km. Nem vicc. Nos az autó mindig volt szervizelve és soha nem volt gazdája. Ez azt jelenti, hogy az aktuális soffőr mindig úgy ütötte ahogy csak bírta. Volt kereskedők alatt és volt anyagbeszerzők alatt. Vonóhorgos is, amit néha néha használtak is!!!! Nos ez az autó még járóképes és igaz a végsebesség már csak 145-150 körül van és oda kb 5 perces talpalás után ér el, de ez az autó a bizonyíték számomra, hogy a szervíz fontos, illetve ma már mindent kibírnak ezek a gépek. És!!!!! Ne felejtsük el, hogy ez egy Off Opel. Én a :toy:-ból sokkal többet kinézek. Nyugodtan hajtsátok azokat az autókat, abból nem lehet baj. :nagymosoly: