1. Tényleg létezik egy biztosíték amit ha kicserélek a lámpa felkapcsolásakor nem halványodik láthatatlanra a műszerfal?
2. Talált már valaki 2006 utáni európai priushoz "tuning" első lámpát (nappali menetfény, led, xenon...)?
3. A vezérmű láncot, vízpumpát milyen km intervallumonként kell cserélni?
1.: Én nem tudok ilyenről (pláne mert egy biztosíték vagy vezet, vagy szakadt, másikra cserélve csak "más áramnál" szakad). Világításra ha nappal szükség van (nekem van utólagos led menetfény - ritkán kapcsolok világítást nyáron
), akkor a fényerő állító gombot hosszan nyomva visszaerősíti nappali módra, a következő gyújtáslevételig. Azután lámpakapcsolásnál újra hosszan kell nyomni. Fixen nagy fényerő amúgy sem jó, mert éjjel piszok zavaró lenne. Nekem a 3 lépcsős állításnál a minimum fényerő is erősebb, mint kéne, mert még úgy is van egy kis kiszűrődés a vetített km órának a szélvédőre egy vízszintes csík formájában.
2.: Tuning lámpa nekem többet nem kell (előző autómban volt a gyári bemattulása miatt), mert borzalmas a vetítési képük, xenon nem szabályos, a ledes izzók meg mindenhol lennének, csak fókuszpontban nem és szintén nem szabályos. Maradt megoldásnak (én is utáltam a fényerőállítgatást) az utólagos engedélyekkel rendelkező ledes menetfény, előírásszerűen bekötve, és előírásszerűen elhelyezve. Csak azt is tudni kell használni, hajnalban/szürkületben, esőben nem illik, mert ott nagyon vakít már az erős fénye (borús esős v sötétedő/hajnalodó időben meg már nem árt a hátsó helyzetjelző, ami a menetfénynél nincs).
3.: Nem foglalkozok vele, hordom szervízre, és cserélik, amit kell!