Így van. Behozott, szinte biztos. És? Ez baj? Szerintem abszolút nem, sőt, sokkal inkább bízom egy németországi 1. tulajdonosban, mint bármelyik hazai kereskedőben, de még az hazai magánembereknek sem mindig szabad hinni...
Egyáltalán nem, az enyém is ilyen
Csak nem itthon vettem kereskedőtől, hanem eleve kinnt. Való igaz, hogy a nyugatiak kevésbbé leharcoltak, meg jobban karbantartottak, csakhogy éppen ez ad okot és lehetőséget a neppernek a tekergetésre. És innentől kezdve borul a szervízciklusok hitelessége, megbízhatósága, ami pl. egy vezérléscserénél azért nem mindegy...
(Én pl. amikor a Loganomat eladtam semmibe nem tudott belekötni a nepper (az autó kifogástalan állapotban volt) csak abba hogy a 250.000 km a 7 éves autóba sok. Így eladhatatlan. Javaslata: tekerjük vissza 115.000-re mert az autó állapota lehetővé teszi. Így kifizeti azt, amit kérek érte és még ő is keres rajta. Mondom neki, hogy nincs tekergetés, így aztán nem is lett üzlet. Végül az autót elvitték Zalába, mostanság hívott fel a tulaj az autórádió kódja miatt, meg hogy megköszönje a kiváló autót.)
Én úgy látom, hogy ez a típusú kérdés eléggé összetett, ezt az "elméleti" tudást mindenkor egy gyakorlati terepszemle kell kísérje. Nem árt ha valakinek már van korábbi tapasztalata a típussal.
Bocs ha hosszú voltam