Na megvettem a felniket.
Végül felfele ment az ár, mert többen rá voltak izgulva, 165e lett a vége, plusz mehettem el Debrecenbe érte.
Az eladó elmondása szerint 2017 januári az autó, arról került le, egy szezont futott gumik, felnik hibátlanok. Mikor megmondtam neki a gumi gyártási dátumát, csak nézett bambán, hogy ezt meg honnan látom...hát DOT szám....fura, fiatal gyerek volt, és nem tudta.
Előtte Passat volt 2.0 pd tdi 2008-as a betegágy, gyárilag cserélt porlasztókkal, de temérdek más baja is volt, elmondása szerint.
Így vettek Corolla-t azt mondták féltek a hibrid aksijától, jót mosolyogtam, ahha, amelyik újonnan 450e Ft ba kerül és kb 20 éves korában megy majd tönkre...a kereskedők hibája, hogy nem tudják eladni a hibridet, mikor az ilyen beidegződést nem bírják megcáfolni az ügyfélnek.
Már csak az a bosszantó TPMS szenzor hiányzik, van itt valaki aki ki tud okosítani benne?
Eddig azt láttam, hogy az európai toyota-k szenzorai 433 mhz-en dolgoznak, az egyik oldal szerint két féle úgynevezett univerzális szenzor van, melyek taníthatóak.
Azt is olvastam, hogy az autó rendszere két garnitúra szenzort képes megtanulni, bár elég egyszerű, hogy van egy hibalámpa és kész, ha lemerül az elem, azt csak a hibaüzenetből tudom kikövetkeztetni.
Arra már rájöttem, hogy a gyári cikkszám az a pmv-c210, ezt a típusú szenzor kell az európai toyotákba, mivel ez működik 433 hrz-en, a c010-es amerikai szabvány, és ha jól láttam 333 hrz-en működik.
Bementem a helyi szervízbe, azt mondták, hogy 60eFt, gondoltam ennél biztosan van olcsóbb ajánlat.
Nem vagyok szarrágó, de nem azért vagyok kereskedő már 15 éve, hogy rögtön az első magas ajánlatra igent mondjak, a pollenszűrő levegőszűrő kombót is 4e körül veszem, mikor ők 10e-ért adják a kettőt.