Én nem vagyok nagy híve az MMT-nek, ezt már írtam elégszer; de azért mégis megjegyezném, hogy a leírt meghibásodás rossz esetben néhány tízezer km/egy alkalom gyakorisággal fordul elő. És utána majdnem minden esetben az autó változatlanul használható tovább, mert ilyenkor a szerkezet NEM károsodik, csak az említett túlmelegedés miatt produkál egy átmeneti hibát.
Szóval én semmiképpen nem mennék odáig, hogy kategorikusan azt javasoljam, hogy ne vegyen senki ilyen váltóval szerelt kocsit.
Ha csak ennyi, akkor ez tényleg nem vészes. Ezzel még bőven együtt lehet élni.
Én ezzel úgy vagyok, hogy annyi pénzért, az új autó, legyen szíves és ne késztessen ilyen kompromisszumokra. Nem kevésbe kerül egy MMT-s új autó. Nehogy már ne működjön 100%-osan. Persze mennyi minden lehet még, amiről még nem is tudunk...
Semmilyen autó nem működik 100 %-osan, ez illúzió
... A Toyoták sem, a Lexusok sem. A döntést ilyesmik között hozhatja meg az ember, hogy 78 %, 85 %, 92 % ... Nem mindegy, elismerem, sőt magam is ezt hangoztatom; de a legtöbb más márka MMT nélkül is nagyobb meghibásodási valószínűséget produkál, mint a Toyota MMT-vel. Most mondjam, hogy nálatok ez a Mitsu milyen gyakorisággal kakált be
... Pedig ez csak egy sima kézi váltó. Kapásból többször romlott el, mint jóbarátném kocsijában az MMT három év/45 ezer km alatt.