A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
egye fene Zó-val is mehetek ...
Idézetet írta: tutinet - 2010.06.28 14:55:58Egyébként várjunk még, nincs meg még minden. Ezt mi is tudjuk... Hianyzik a turbo... Miert valtana el a TS-t 6200 alatt mikozben tied 7000ig forog???
Egyébként várjunk még, nincs meg még minden.
Àadàsul a ts-nek màsok a vàltòàttètelei ès emiatt nem igazsàgos ha kiscoròval mèsz.
Idézetet írta: pzs - 2010.06.28 15:05:26Idézetet írta: tutinet - 2010.06.28 14:55:58Egyébként várjunk még, nincs meg még minden. Ezt mi is tudjuk... Hianyzik a turbo... Miert valtana el a TS-t 6200 alatt mikozben tied 7000ig forog??? már nem forog addig és pénteken gyorsulásnál 6000 nél már elváltottam
Idézetet írta: tutinet - 2010.06.28 15:18:16Idézetet írta: pzs - 2010.06.28 15:05:26Idézetet írta: tutinet - 2010.06.28 14:55:58Egyébként várjunk még, nincs meg még minden. Ezt mi is tudjuk... Hianyzik a turbo... Miert valtana el a TS-t 6200 alatt mikozben tied 7000ig forog??? már nem forog addig és pénteken gyorsulásnál 6000 nél már elváltottam Tudjuk, meg nagy volt a forgalom stb... Nem teljesen ertem, hogy miert akarod osszemerni magad masokkal, ha utolag mindig kiderul, hogy Te csak "finoman" toltad...
Idézetet írta: Szuti - 2010.06.28 15:11:28Àadàsul a ts-nek màsok a vàltòàttètelei ès emiatt nem igazsàgos ha kiscoròval mèsz.Sityu gyorsult Zsolt Corolljával mikor a TS-e megvolt, láttad. Akkor az se volt az ?Nyugi srácok, egyelőre jegeljük a dolgot.
Hétvégén kap új kipuffot és lehet, hogy fékeket is Aztán lehet a végén meg letol mindenkit, ha jól tudom 1000kg körül van
A nemet Corollaklubosokkal kiszamoltuk a suritesedet Tutinet. 1.8-as moci 1.4-es dugattyukkal: 11.86 : 1 (2ZZ-s TSport 11.5:1). Igy nem csoda, ha becsorgott 95-os benzinnel hangolas nelkul.
Idézetet írta: pzs - 2010.06.27 00:34:48Tuti, nem bantani akarlak, de irod, hogy ennyi meg annyi penz a turbo. Ok, hogy nem szeretned, mert nem engedheted meg magadnak, vagy csak egyszeruen nem szansz ra annyit, de akkor nem ertem, hogy az Emanage felprogramozasara miert nem sajnalod a penzt. Par het alatt fel lett programozva 95-re utana 98ra meg ahogy tegnap mondtad etanolra is szeretned. Ez nem penzkidobas szted? Alapbol fel kellett volna programozni 98ra vagy etanolra es egy csomo penz a zsebedben maradt volna... Nem ilyen egyszer a helyzet. A programozás összetett feladat. Legelső alkalommal ECU resettel kezdődik és le kell húzni a gyári szondát. Föl kell tenni 3 db szenzort a motorra. Egy szélessávú, egy EGT meg egy knock. És a dolog AFR behangolással kezdődik, hogy az AFR mindig ideális legyen pl. 13.5-15.Bár a programozó mindenkitől megkérdezi, hogy most hogyan programozzon: kihegyezett teljesitménymaxra, élettartammaxra vagy a kettő közé. Én a kettő közét választottam, ugyanúgy mint az emberek 90%-a.Végigcsináljuk 2-es, 3-as, 4-es fokozatokban az AFR-t openloop alatt és felett is majd következik padlógáz-elvesz, padlógáz-elvesz szakasz, ami nagyon durván megterheli a motort.Ha ez kész még autópályán nézünk egy 5-ös fokozatot is. Ezzel az egyik tábla az AFR kész.Jön a másik tábla :a gyújtás. Itt ugyanúgy végig kell menni. Egy teljes programozás 20 ezer és 5 ezer a szenzorbérlés és 1 nap feltétel, hogy ne legyen eső.De ha van egy kész 95-ös tábla akkor már az AFR-t nem kell újraprogramozni és csak a knock szenzort kell bekötni amit bérelni sem kell mert az a programozóé. Tehát csak a gyújtástáblát kel újraírni. 10ezer volt csak. Az etanol az megint más, ott mindent újra kell majd írni a teljes AFR táblát és a teljes gyújtástáblát is. Tehát 25 ezer lesz majd. Tehát ezek a költségek nem magasak és kész mindhárom 95,98, E85 program, akkor 2 perc alatt bármelyikről átállíthatom a motort bármelyikre. Pl. télen 95-re nyáron 98-ra vagy E85-re, hosszabb külföldi út előtt pl megint 95-re, gyorsulási verseny előtt meg E85-re pl.Egy melyik gyári ECU, vagy barkácsolt chiptuningos tudja kb. nulla.
Tuti, nem bantani akarlak, de irod, hogy ennyi meg annyi penz a turbo. Ok, hogy nem szeretned, mert nem engedheted meg magadnak, vagy csak egyszeruen nem szansz ra annyit, de akkor nem ertem, hogy az Emanage felprogramozasara miert nem sajnalod a penzt. Par het alatt fel lett programozva 95-re utana 98ra meg ahogy tegnap mondtad etanolra is szeretned. Ez nem penzkidobas szted? Alapbol fel kellett volna programozni 98ra vagy etanolra es egy csomo penz a zsebedben maradt volna...
Nem véletlen,hogy az amcsi fórumokon is azt nyomják,hogy fel kell tölteni a motort a p-be és nem bénázni a szívó tuninggal.Folyton azt írják,hogy a lökettérfogat emelésével max olxan 15-20 pacit tudnak nyerni.Feltöltéssel meg minimum 30-40-et max meg a csillagos ég.Nem véletlen,hogy az összes mostani autóipari cég egy kis motorra rátesz egy turbót,ami aztán megy is és a fogyinak is kedvez vele.Szal turbót rá