Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1563745 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5565 Dátum: 2010.03.25 23:11:24 »
Skacok, ha véletlenül kijutok visz valaki egy kört?  ;)

Ha osszeall a vas, akkor nalam is lesz hely. Igaz limitalt, de lesz.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5566 Dátum: 2010.03.25 23:15:51 »
Na bent van a pulley is.Gondololom még hozzátanul az ecu a nagyobb nyomáshoz,de érehzhetően nyomatékossabb az autó.Ki lett szedve a nyomtávszélesítés és így nem ér bele,pedig tényleg csask 1 ujjnyi van:-)Elsőre most hogy mentem 10km-ert azt vettem észre,hogy nem puhább mint a koni,mégis jobban elnyeli a rezgéseket.tetszik :)

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5567 Dátum: 2010.03.25 23:16:07 »
Skacok, ha véletlenül kijutok visz valaki egy kört?  ;)

Ha osszeall a vas, akkor nalam is lesz hely. Igaz limitalt, de lesz.

Kamerát lehet kölcsön kérni ?????   ;) ;)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5568 Dátum: 2010.03.25 23:33:33 »
Na bent van a pulley is.Gondololom még hozzátanul az ecu a nagyobb nyomáshoz,de érehzhetően nyomatékossabb az autó.Ki lett szedve a nyomtávszélesítés és így nem ér bele,pedig tényleg csask 1 ujjnyi van:-)Elsőre most hogy mentem 10km-ert azt vettem észre,hogy nem puhább mint a koni,mégis jobban elnyeli a rezgéseket.tetszik :)

Ne nagyon nyomogasd. Jaratlan teruleten vagy most.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5569 Dátum: 2010.03.25 23:35:11 »
1


[a csatolmányt egy admin törölte]
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #5570 Dátum: 2010.03.25 23:48:02 »
Fiúk, fiúk! Nagyon várom a nyári talit! Ugye lesz J1-en szabad hely?  :) Sajna Ringre nem jutok el.  :no:
Gabe 254.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5571 Dátum: 2010.03.25 23:55:45 »

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5572 Dátum: 2010.03.26 00:06:57 »
konnyufemnek mondjak :-)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5573 Dátum: 2010.03.26 07:36:24 »
Na bent van a pulley is.Gondololom még hozzátanul az ecu a nagyobb nyomáshoz,de érehzhetően nyomatékossabb az autó.Ki lett szedve a nyomtávszélesítés és így nem ér bele,pedig tényleg csask 1 ujjnyi van:-)Elsőre most hogy mentem 10km-ert azt vettem észre,hogy nem puhább mint a koni,mégis jobban elnyeli a rezgéseket.tetszik :)

Ne nagyon nyomogasd. Jaratlan teruleten vagy most.

Járt területen elvileg.Az egyik angol srácnak volt bent a pulley sokáig progizás nélkül és semmi baja sem volt az autónak....,de óvatosabb vagyok ;)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5574 Dátum: 2010.03.26 08:34:02 »
Hat bator volt akkor az a srac. + neked IC es PPE, tok mas az egesz motor oblitese. Raadasul fent ugye most tobbet is tolt es mindez csak 330-as injektorokkal...
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TS
« Válasz #5575 Dátum: 2010.03.26 10:08:47 »
Azért az ilyenekkel óvatosan a nyílt napon...

Toyota Yaris T SPORT
153



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5576 Dátum: 2010.03.26 10:12:15 »
Hat bator volt akkor az a srac. + neked IC es PPE, tok mas az egesz motor oblitese. Raadasul fent ugye most tobbet is tolt es mindez csak 330-as injektorokkal...

neki is ic,normál injectorok szal ugyanaz és kipuja is van...Nem állatkodom vele csak néha kicsit megtolom csüt lesz progizva hétköznap úgysem használom...,de azért köszi Mozsó megfogadom a tanácsod!

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5577 Dátum: 2010.03.26 10:34:47 »
1

Nájsz. Érzed a kisebb tömeget?

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #5578 Dátum: 2010.03.26 21:22:33 »
Azért az ilyenekkel óvatosan a nyílt napon...



Jól beszélsz!!! Óvatosan az ilyen Hondásokkal  ;)

Elvette a gázt... meg is lett az eredménye sajnos...  :1eye:



« Utoljára szerkesztve: 2010.03.26 21:24:11 írta Bartender »
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5579 Dátum: 2010.03.26 23:07:46 »
Nájsz. Érzed a kisebb tömeget?

A telihez kepest szerintem nehezebb, de ez normalis, hiaba konnyu a felni, ha a gumi tomege tobb (195/55 R16 versus 205/45R17 erositett oldalfallal) es raadasul nagyobb sugar menten helyezkedik el a gumi (16 versus 17 col). Vannak erre fizikai es matek kepletek, par honapja fel is raktam a kalkulatort. A gumi tomege a peres gumiknal es nagy felninel fontosabb, mint a felni. Mindenesetre jonak tunik.

Azonos felni es gumimeretnel (205/45R17), azonos felnitomegnel, ha a gumi tomege az egyik esetben 9.0kg a masik esetben pedig 8.0kg a kulonbseg annyi, mintha a kocsi 32kg-al konnyebb lenne.

Azonos felni es gumimeretnel (205/45R17), azonos gumitomegnel, ha a felni tomege az egyik esetben 9.0kg a masik esetben pedig 8.0kg a kulonbseg annyi, mintha a kocsi 13kg-al konnyebb lenne.

32kg vs 13kg.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb