Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1571676 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4500 Dátum: 2009.09.29 08:49:20 »
"A fekeron kellene meg picit allitani es szerintem hibatlan lenne." - szerintem ez egyben valasz is arra, hogy csere vagy nem csere.  :sorcerer:

Belulrol nem tunt annyira veszesnek, de kivulrol azert jot farolt meg fustolt. Jo a zene is hozza szvsz. Hajra 2.25.5.



Ugye most minden biztosíték ki volt belőle véve ami az abs,csúszásgátlót segítené így teljes versenyautó feeling volt.A zenét én választottam az egyi kedvencem

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #4501 Dátum: 2009.09.29 11:18:46 »
"A fekeron kellene meg picit allitani es szerintem hibatlan lenne." - szerintem ez egyben valasz is arra, hogy csere vagy nem csere.  :sorcerer:

Belulrol nem tunt annyira veszesnek, de kivulrol azert jot farolt meg fustolt. Jo a zene is hozza szvsz. Hajra 2.25.5.



Ugye most minden biztosíték ki volt belőle véve ami az abs,csúszásgátlót segítené így teljes versenyautó feeling volt.A zenét én választottam az egyi kedvencem

Ne terelj....  :whistling: :D
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4502 Dátum: 2009.09.29 11:24:52 »
Ne terelj....  :whistling: :D

 :D :D

Ebben a körben tényleg maradt néhány másodperc, legalább 3 hiba (nem találja a kettest az elején, kettes kanyar, Mansell előtti féktáv) tisztán látszik. Így is komoly idő elsőkerekes, 1.8-as kocsihoz képest.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4503 Dátum: 2009.09.29 11:25:16 »
Jó videó ;) Nekem naon teccet...

Csak egy kérdés, vagy észrevétel :)

Szuti, Te mennyit szedtél fel tavaj óta? :) Squashnak vége? vagy mi az a felesleg rajtad a felvételen :)? :devil: :tt2: :whistling:

barna.czukor

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4504 Dátum: 2009.09.29 11:28:18 »
A legtöbb kocsi olyan, hogy ha kiszeded az ABS biztosítékát, akkor a fékerőelosztó nem működik és rendszerint a hátsó kerekekre adja a nagyobb fékerőt. Így teljesen egyértelmű az eredmény.

Én kipróbáltam több kocsin ezt, a dobfékes Astrától a Toyotáig mindegyik a hátsót fékezte túl keményre...

Amúgy jó gép sztem a TS, csak a hátsó féktárcsánál a kézifék kis dobrészét kellene lefesteni, mert ronda, hogy olyan rozsdás... ;)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4505 Dátum: 2009.09.29 14:35:54 »
A 2-est nagyon nehezen találja az utcai autókban,szinte mindenhol akadozva veszi be ahol nem olyan nagyon durván pontos a váltó.

Zori tavaLY óta kevesebbet edzek mint régen,de most ez van :tt2:

Azt akarom megoldani hogy az abs működjön,csak a vsc ne.Kiköttetem és kész,vagy megpróbálom ráköttetni a kipörgésgátló kapcsolójára...A fékerőelosztó meg kellene pont az ilyen helyzetek miatt.1 alkalommal az utcán is volt ilyen satum,nem esett jól.Amúgy akkor lett volna komoly idő ha tényleg 3 másodperccel lett volna jobb.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4506 Dátum: 2009.09.29 14:38:47 »
Szuti,

Ilynekor nincs se légzsák se semmi? Ecu meg sárgán visszajelez ilyenkor?

Kipuffogót a régit visszatetted? vagy hova tűnt a két cső hátulról?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4507 Dátum: 2009.09.29 18:27:18 »
Szuti,

Ilynekor nincs se légzsák se semmi? Ecu meg sárgán visszajelez ilyenkor?

Kipuffogót a régit visszatetted? vagy hova tűnt a két cső hátulról?


Csak az abs,fékerőelosztó,csúszásgátló,kipörgésgátló nem működik.A légzsákok sztem nem ezen a biztion vannak.Mocikód nincs csak trc,vsc,abs,de visszateszed és okés minden.A régi kipuff szétment a nagy hő miatt,majd valami komoly rendszer lesz rajta király hanggal:-)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4508 Dátum: 2009.09.29 18:31:26 »
...majd valami komoly rendszer lesz rajta király hanggal:-)

Ezek szerint marad? :hug:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4509 Dátum: 2009.09.29 20:41:17 »
...majd valami komoly rendszer lesz rajta király hanggal:-)

Ezek szerint marad? :hug:


 ;)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #4510 Dátum: 2009.09.30 09:22:20 »
 :clap: :clap:
Gabe 254.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4511 Dátum: 2009.10.01 11:01:07 »

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4512 Dátum: 2009.10.01 11:13:41 »
Ha valakinek érdekes lehet:

http://forum.9000rpm.co.za/viewtopic.php?id=7158

Hengerenkénti szívó sorra gondolsz? Ilyen van az integrában is meg az 1.8vti civic ben  is.... Máshogy áramoltatja a levegőt a motorba hengerenként.... 2 pillangószeleppel. Érdekes megoldás...


zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4513 Dátum: 2009.10.01 11:30:27 »
- nah ez a dúúrva!!

- meg ez.... Teljesen olyan hagja van mint egy VTI-nek nyitás után!

1300 dolcsiért.... nem rossz ;) picit mondjuk szkeptikus vagyok, mivel a DYNO a 16X LE modellt mutatja... szóval nem tudom, hogy a 192LE modellre mit hozna... mivel szerintem a szívóoldal is más rajta... de ebben nem vagyok biztos... mindenesetre a TS szívó része elég masszív cuccnak tűnik, és azért a gázáramlás is ki van számolva... szóval.... humbuk?!

Mindenesetre ők is ajánlanak egy nagyobb pillangószelepet a cuccra, és azt írják akkor az igazi.

Vélemény mástól?



Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4514 Dátum: 2009.10.01 20:06:15 »
- nah ez a dúúrva!!

- meg ez.... Teljesen olyan hagja van mint egy VTI-nek nyitás után!

1300 dolcsiért.... nem rossz ;) picit mondjuk szkeptikus vagyok, mivel a DYNO a 16X LE modellt mutatja... szóval nem tudom, hogy a 192LE modellre mit hozna... mivel szerintem a szívóoldal is más rajta... de ebben nem vagyok biztos... mindenesetre a TS szívó része elég masszív cuccnak tűnik, és azért a gázáramlás is ki van számolva... szóval.... humbuk?!

Mindenesetre ők is ajánlanak egy nagyobb pillangószelepet a cuccra, és azt írják akkor az igazi.

Vélemény mástól?




Hat ooo... nekem a Honda Beat-emen volt hengerenkenti pillangoszelep (gyarilag) es ahhoz kepest hogy 3 hengeres es 660cc volt nagyon szep hangja volt plane 9000 korul :D
A nagyobb pillangoszelep viszont tutira jo befektetes! Occso ha a meglevot esztergaljak es mindenkeppen megeri meglepni erezhetoen jobb a gazreakcio es a folytas is kisebb. En meg fogom lepni az MR2-re de lehet kapni persze mindenfele elore legyartottat is.
2ZZ-nel (meg minden i-Vtec hondanal) hianyzik ez az 1 bites valtas mint a VTI-nel hogy tenyleg hatbavagott mikor valtott :) de hat most "cserebe" folyamatosan valtozik es papiron ez jobb.
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO