Megvolt az 1. pályázásom : Euroring. Élveztem jó kis gyakorlás volt, kell gépészkedni rendesen. Az az érdekes érzés , mikor egy éles kanyarban a kocsi sodródik kifelé és vissza kell hozni. 3-nál sose kapcsoltam feljebb még a célegyenesben sem, ami egyébként rövid. Olyan hibám volt, hogy általában későn fékeztem így gyorsan nagy sebességgel estem be a kanyarokba és nehezen tudtam kigyorsítani.
Az autó tette a dolgát mentem kb 10-12 kört összesen, a gumik ,fékek ill. a hűtővíz bírta az igénybevételt pedig elég meleg volt du 1/2 2-kor. A hűtővíz túlfolyótartáély szintje kb 1 centit emelkedett, úgy tudom ennek nem kell a max-jelnél lenni. Elég technikás a pálya így az 1.4-es motor annyira nem volt hátrány igaz a kis nyomaték azért érződött de szerintem gyakorlással az 1.4-essel lehet relatíve jó időket menni ,mert a futóművem szerintem jól vizsgázott, nem tudom kívülről hogy látszott kíváncsi vagyok a többiek véleményére is.
Szutinak nem volt ellenfele 2 szlovák autót egy RS Focust meg egy STI Imprezát is megelőzött. Kár, hogy Mozsóval nem tudtam menni a karszalag hiánya miatt, legközelebb majd pótoljuk. De mindenki jól ment aki kint volt a Celicák és az MR2 is.
Jah és KMR, köszi mégegyszer. Amúgy a Margít hídon a lehajtó után nem tudsz rámenni a rakpartra egészen a Hilton szállóig kell kocsikáznod mire leengednek a rakpartra, le volt zárva valamiért.