Hétvégén leugrottam Szegedre, mivel a városban nem az én kocsimmal furikáztunk, gondoltam utoljára még megpróbálok egy rekordfogyit belőni.
Jelentem sikerült, oda-vissza szigorúan beálltam 90-re, mikor ennél kevesebbel kellett mennem, ahogy az 50-et elértem mindig küldtem neki az 5.-et.
Bár nem egy nagy távolság, lévén hazaérve 200km-t mutatott csupán az óra, de jelentem 63km/h-s átlagsebességgel az fogyasztás a computer szerint 5,3.
30 fok körüli hőmérséklet mellett egy személlyel, klíma nélkül persze.
Ezt úgy sikerült elérnem, hogy mikor gyorsítani kellett, akkor figyeltem a pillanatnyi fogyimérőt, és 3000 körül már toltam neki az 5.-et, ezután óvatosan addig vettem vissza a lábam a gázpedálról, míg már ott tartottam, hogy éppen csak hozzáérve nyomtam tartva a 90-et....azért hihetetlen, hogy ez a kocsi olyan értékeket produkál, melyeket én még benzinestől nem igen hallottam.
Jó jó tudom egy dízeles ezen vigyorog, mégis eddig a legtöbb benzinestől nem nagyon hallottam olyat,a Toyota persze kivétel, hogy bemegy kényelmesen 6 alá, talán haverom 1,6 ecotec G Astra-ja volt az egyetlen.
De ott az autó fapadossága, és puritán mivolta miatt nálam az a kocsi szóba sem jöhetett.
Talán 10 perccel nőtt a menetidőm.
Azt hiszem többet már nem írok ebbe a fillérerő....oló tocsikba.
Egy év elteltével már látom mit fogyaszt, és mennyit tud lenyelni, ha nagyon nyomjuk neki.
Persze persze, én azért 160 fölé még nem vertem a gépet, de szerintem ez a motor nem is erre való.
Haveromnak volt egy céges e11-e annó, azzal 200-on nyomva 13-at meg tudott vele kajáltatni.