Én biztosan nem...
Úgy kerültem oda, hogy sok jót olvastam itt, elégedett tulajoktól. De mint kiderült, azok egytől egyig az 1.8-as vvt-i motorosak voltak, később a szerelő maga is elmondta, hogy 2.4-es motort az életben nem látott. Ha ezt egy picivel előbb megemlíti - mondjuk a szerelés megkezdése előtt -, nem állok be hozzá kísérleti nyúlnak...
Ahogy "érdekes" módon a szervó-szivattyúm is nála hibásodott meg (már úgy jött ki elém a kocsival a vasútállomásra, hogy nem volt szervó, de persze nem ő a hibás), előtte sosem volt semmi gond vagy bármi, akárcsak apró, kezdődő hibára utaló jel, hang vagy bármi.
Nem lett újra megbontva a motor teljesen, de azért a gagyi tömítőpasztától kezdve a használt gyűrűkig volt mit kicserélni, és tényleg csak reménykedni lehet, hogy nem nyúlt vagy gányolt össze mást is közben. De ekkora pusztítást szerelő ritkán végez, hiszen még az extra erős motorvédő burkolatot is sikerült megrepesztenie - és ő természetesen mindent hárított, és mást hibáztatott, nem is vártam tőle egyebet.
Talán a pár hónapra rá besz@ ró katalizátor is az ő rovására írható, de ezt természetesen sosem fogom tudni (rá)bebizonyítani...