Szerző Téma: Yaris HSD  (Megtekintve 329712 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

toroksultan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 506
    • www.hygilux.hu
Re:Yaris HSD
« Válasz #480 Dátum: 2012.10.12 22:21:52 »
Ezt hogy érted? A Jazz a kategória legjobban pakolható autója az tény.? Ezzel semmi bajom,bárcsak az AVE II kormánya lett volna ilyen jó. Egy állítható deréktámasz valóban nem ártott volna,de ebben a kategóriában sajnos nem szokás. Ebben ugrásszerűen javult a YII -höz képest, még a E12 Cori vagy az Ave II nél is jobb(na jó,az utóbbivalkb.egy szintenvan,csak kissé keményebb.)

szia

nem a pakolatosagra gondoltam, hanem az erzesre, hogy a Jazz elhitette velem, hogy min. 1, de inkabb masfel kategoriaval  feljebb vagyok, tehat a C fole,  nagyon kozel a D-hez.

igazad van, javulast mutat az elmult evekhez kepest, de a tobbiek is fejlodtek, es amugy is a Jazz kormany steppel resze egy alom:- ) http://totalcar.hu/tesztek/2011/05/13/gatlastalan_testvergyilkos/2/#gallery_2110154|2110150

sajnos a r1-es cov ules sem jon be, tul hamar megfajdul a hatam-labam-derakam, ennel is hamar ereztem, hogy vmi nem stimmel

udv

toroksultan
Higénia felsőfokon: http://hygilux.hu/, Árlista: https://goo.gl/t4T7ps,
Autókozmetikai termékek: https://www.facebook.com/BestWax.eu, Árlista: http://goo.gl/ATDLAC,
Civic ES4:     CoV R1:

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris HSD
« Válasz #481 Dátum: 2012.10.12 23:48:46 »
Idézet
A hátsó részt így tervezték gyárilag,annál jobban nem szórom.
Az első részt is úgy tervezték, akkor oda minek a sárfogó?  :D
Komolyra fordítva... Szerintem egyrészt bután néz ki (nincs összhang), ha csak elől van, másrészt tényleg önző dolog, autópályán esőben a mögötted jövőre is gondolhatnál!

Azt a csövezést el sem tudom képzelni mire jó...
Xanyi

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #482 Dátum: 2012.10.13 00:16:55 »
Az első a karosszéria védelmének érdekében van. Vhol a Toyota is azt irta, amennyiben sokat közlekedik kavicsos úton, forduljon... . Csak az elsőn tényleg asszimetrikus, de sok autón igy van. A hátsó meg azért nem zavar, mert segít megfelelő követési távolságot tartani mögottem. Rajtam kívül a szgk-k több mint 99%ának nincs, és a többi gépjárműnél is rossz a hatásfoka. Lehet fordulni a gyártókhoz panasszal. Egyébként nem igazán értem, ezzel az erővel minden uj és használtautó vásárlót leönzőzhetnétek, aki nem a nagyméretü, teljes felverődést megakadályozó hátsó sárfogó felszerelésével kezdi a kocsi átvétele után az autó rendbetételét. Esetleg tegyük kötelezővé a forumozóknak?
Az első polifomok funkciója a beáramló hideg levegő mennyiségének csökkentése, valamint rövid leállás esetén a motortér lehülési idejének növelése. Régen, pl a Ladákon volt, hogy bőrrel teljesen letakarták a hűtőrácsot. Azokban még annyi +is volt, hogy a légszűrőházban a téli üzemmodra kapcsoláskor meleg levegőt (+kartergázt) lehetett juttatni a motorba.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.13 00:25:20 írta Agyarka »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #483 Dátum: 2012.10.13 00:42:13 »
nem a pakolatosagra gondoltam, hanem az erzesre, hogy a Jazz elhitette velem, hogy min. 1, de inkabb masfel kategoriaval  feljebb vagyok,... hamar megfajdul a hatam-labam-derakam, ennel is hamar ereztem, hogy vmi nem stimel.
A Jazzból valóban elég nehéz elképzelni, de belülről szinte nagyobb mint kivülről. Zseniális.
AYaris +lehetne pár cm-el szélesebb és ennekvkompenzálására alacsonyabb.
Éveken keresztüli autókban üléstől már a gondolatától is fáj a hátam,  huzamosabb időt már én sem birok utazni

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris HSD
« Válasz #484 Dátum: 2012.10.13 08:17:04 »
A Jazzból valóban elég nehéz elképzelni, de belülről szinte nagyobb mint kivülről. Zseniális.
AYaris +lehetne pár cm-el szélesebb és ennekvkompenzálására alacsonyabb.
Éveken keresztüli autókban üléstől már a gondolatától is fáj a hátam,  huzamosabb időt már én sem birok utazni
Elöl így is úgy is csak ketten ülnek minek szélesebb autó? Sőt ha az autó szélesebb attól az utasoknak nem hagynak több helyet (sokkal vastagabb ajtókárpit + a középkonzollal, könyöklővel beszűkitik a helyet)
OK hátul számit a szélesség ha 3-an ülnek :D

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris HSD
« Válasz #486 Dátum: 2012.10.13 10:14:59 »
Az első a karosszéria védelmének érdekében van. Vhol a Toyota is azt irta, amennyiben sokat közlekedik kavicsos úton, forduljon... . Csak az elsőn tényleg asszimetrikus, de sok autón igy van. A hátsó meg azért nem zavar, mert segít megfelelő követési távolságot tartani mögottem. Rajtam kívül a szgk-k több mint 99%ának nincs, és a többi gépjárműnél is rossz a hatásfoka. Lehet fordulni a gyártókhoz panasszal. Egyébként nem igazán értem, ezzel az erővel minden uj és használtautó vásárlót leönzőzhetnétek, aki nem a nagyméretü, teljes felverődést megakadályozó hátsó sárfogó felszerelésével kezdi a kocsi átvétele után az autó rendbetételét. Esetleg tegyük kötelezővé a forumozóknak?
Az első polifomok funkciója a beáramló hideg levegő mennyiségének csökkentése, valamint rövid leállás esetén a motortér lehülési idejének növelése. Régen, pl a Ladákon volt, hogy bőrrel teljesen letakarták a hűtőrácsot. Azokban még annyi +is volt, hogy a légszűrőházban a téli üzemmodra kapcsoláskor meleg levegőt (+kartergázt) lehetett juttatni a motorba.

Nem kell a gyártókhoz panasszal fordulni, minden gyártó kínál hátra sárcsapót az autójára. Csak kötelezővé kellene tenni...
Te komolyan egy Ladához hasonlítod a Yaris HSD-t? A 84-es 323-as Mazdámon nekem is kellett, de azért mert a jó termosztát és jó hűtőrendszer ellenére igen hidegbe nehezen melegedett. Azok ilyen autók voltak, na de már másfélék vannak.
Xanyi

toroksultan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 506
    • www.hygilux.hu
Re:Yaris HSD
« Válasz #487 Dátum: 2012.10.13 12:10:15 »
szia

Godon az utolso lampanal allva egyszer csak beindult a benzinmotor, pislogtam, hogy ez mi? de mivel delejmutato magasan allt ezert arra jutottam, hogy tulhult /elotte alltam ~20pecet/
ha vkinke jobb otlete van az ne tartsa magaban:- )

udv

toroksultan
Higénia felsőfokon: http://hygilux.hu/, Árlista: https://goo.gl/t4T7ps,
Autókozmetikai termékek: https://www.facebook.com/BestWax.eu, Árlista: http://goo.gl/ATDLAC,
Civic ES4:     CoV R1:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #488 Dátum: 2012.10.13 12:28:47 »
Nem kell a gyártókhoz panasszal fordulni, minden gyártó kínál hátra sárcsapót az autójára. Csak kötelezővé kellene tenni.
Minden gyár a kevesebb károsanyag kibocsátásra hajt, ráadásul nem kevés + pénz kérnek érte. Mivel nem kötelező, józan gazdasági megfontolásból csak előre került.
Te komolyan egy Ladához hasonlítod a Yaris HSD-t? A 84-es 323-as Mazdámon nekem is kellett, de azért mert a jó termosztát és jó hűtőrendszer ellenére igen hidegbe nehezen melegedett. Azok ilyen autók voltak, na de már másfélék vannak.

Miért ne hozhatnám fel példának ami nem rossz ötlet?
A felmelegítés energiaigényes, amennyiben csökkentem a hűtést az energia felhasználást csökkentem. Ráadásul a hagyományos gépjárművek (bocs hogy ezekhez hasonlítom) folyamatosan melléktermékként termelik a hőt, azaz az egyszer bemelegedett motor nem hül vissza, addig a HSD leállított benzinese elég gyorsan vissza tud hűlni a mozgó autóban.
Garácsból kiálló, rövid időre megálló/parkoló autóknál is -kismértékben- lassítja a lehűlést. Az amerikai PII termoszban tárolt hűtővíz rendszerét sem véletlenül találták ki.
Remélem megtalálom azt a Prius használatit, ahol ezt javasolták, annak ellenére, hogy korszerűbb gépjármű mint a fent említettek.

OFF Az új Fordokban a gyors felmelegedést kettős termosztáttal oldották meg. Először csak a hengerfejben kering kis mennyiségű hűtőfolyadék, megfelelő hőfok esetén a blokkban, végül bekapcsolódik a teljes hűtőkör. ON

utolso lampanal allva egyszer csak beindult a benzinmotor ... de mivel delejmutato magasan allt ezert arra jutottam, hogy tulhult /elotte alltam ~20pecet/
Még nyáron mélygarázsban is le tud hűlni ennyire 20 perc alatt, nemcsak ősszel.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.13 12:44:14 írta Agyarka »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #489 Dátum: 2012.10.13 12:38:16 »
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2009/12/20/kartonpapir_a_huto_ele
:lol: Autódoki ezúttal is rossz passzban volt.  :cry:
A hozzászólásokat is érdemes olvasni.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #490 Dátum: 2012.10.13 13:09:48 »
Motordokinak is van véleménye a letakarásról.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris HSD
« Válasz #491 Dátum: 2012.10.13 13:16:34 »
Nem kell a gyártókhoz panasszal fordulni, minden gyártó kínál hátra sárcsapót az autójára. Csak kötelezővé kellene tenni...
Te komolyan egy Ladához hasonlítod a Yaris HSD-t? A 84-es 323-as Mazdámon nekem is kellett, de azért mert a jó termosztát és jó hűtőrendszer ellenére igen hidegbe nehezen melegedett. Azok ilyen autók voltak, na de már másfélék vannak.
Régen a sárfogó gumi hátul kötelező volt. Nekem a vadonatúj autót nem akarták átengedni a műszaki vizsgán 1977-ben. Micsoda utánjárás volt gumit találni ami jó is rá.
És ugye akkor nem lehetett csak úgy egy autósboltban kapni :no:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #492 Dátum: 2012.10.13 13:51:17 »
Azért változott a kerékdobok alakja is. A mai személyautók sokkal kevesebb szutykot dobnak hátra, és alacsonyabban.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris HSD
« Válasz #493 Dátum: 2012.10.13 15:00:34 »

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris HSD
« Válasz #494 Dátum: 2012.10.13 15:33:36 »
Azért változott a kerékdobok alakja is. A mai személyautók sokkal kevesebb szutykot dobnak hátra, és alacsonyabban.
Ez igaz ;) És a szélvédők is laposabbak és az utak is tisztábbak :hmmmm:Mégse ritka a szélvédősérülés, igaz nekem mindig teherautóról koppan valami.