Jó kis autó, ez tény, hatalmas előre lépés volt a T22-eshez képest.
Viszont sajnos ez már nem az a méltán híres elnyűhetetlen Toyota, a lambda szonda, a katalizátor, a szervó szivattyú, az elhíresült Airmix(ek), amik azt a fura búgó-kattogó hangot adják a tök süket utastérben, Xenon lámpák bemattuló foncsora, fényszóró / terhelés érzékelő-automata magasságállító szenzorának beázása miatti rövidzárlat - azt hiszem dióhéjban ennyi hibára emlékszem, amikor is egy be nem tervezett szerviz látogatást kellett végrehajtanom az autóval.
És ugye bárki bármit is állít, ezek a motorok is ették vagy fogják enni az olajat.
Én pedig sajnos a tetejébe egy olyan "szakihoz" kerültem, aki utólag bevallotta, hogy nem is tudta, hogy létezett 2.4-es motorral Avensis...
És persze az elrendezés és sok egyéb más is eltért az általa megszokott 1.8-as motoroktól, szóval az én autómon kísérletezett, és sajnos utólag kiderült elég sok kárt okozott az autóban - és persze nekem is.
Előtte 3db T22-est is hajtottam, a hárommal együtt nem volt ennyi gondom.
De egyelőre én is kitartok mellette.